آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۱۳
شهرستان ها
۷

رئیس بنیاد مستضعفان: سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان را در سیستان و بلوچستان گسترش می دهیم

رئیس بنیاد مستضعفان در قصرقند گفت: تلاش داریم سرمایه گذاری و فعالیت بنیاد مستضعفان را در این استان گسترش دهیم.

پرویز فتاح در جریان سفر به شهرستان قصرقند اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به درستی در شهرستان قصرقند حضور پیدا کرده است و امید داریم با توجه به پای کار بودن مردم این شهرستان اتفاقات خوبی در قصرقند رقم بخورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال 60 میلیارد تومان اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود. آماده هستیم این اعتبار را به طور کامل تخصیص دهیم.

وی تصریح کرد: باید با تعریف و انتخاب دقیق پروژه ها با زمان بندی مشخص به پیشرفت شهرستان های هدف کمک کنیم. مصمم هستیم همه پروژه های نیمه تمام بنیاد مستضعفان در مناطق هدف به سرعت به اتمام برسد.

فتاح گفت: بنیاد در هر شهرستان هدف سه سال حضور خواهد داشت و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه و توانمندسازی مردم جهت مشارکت در آبادانی و پیشرفت شهرستان است. مردم باید در همه فعالیت های بنیاد در شهرستان های هدف مشارکت کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: بنیاد در زمینه مقابله با شیوع کرونا بیشترین کمک را میان استان های کشور به سیستان و بلوچستان داشته است و تلاش داریم سرمایه گذاری و فعالیت بنیاد مستضعفان را در این استان گسترش دهیم.