آرشیو چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۹۴
اقتصادی
۹
بنگاه

پرداخت 1800 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به متقاضیان نهادهای حمایتی

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گزارشی از پرداخت 1800 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار داشت: نهادهای حمایتی از مهمترین کارکردهای دولت های توسعه گرا برای ایجاد رشد اقتصادی متوازن و افزایش سطح اشتغال همه جانبه در میان اقشار جامعه هستند. وی در همین رابطه تصریح کرد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) به عنوان سازمان های حمایتگر، رویکرد حمایتی خود را فراتر از کمک های مستقیم پیش برده و در جهت اشتغالزایی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر پیشرو بوده اند.

مهدیان با اشاره به همکاری چندین ساله میان بانک توسعه تعاون و سازمان بهزیستی و کمیته امداد گفت: تعهدات بانک در قراردادهای عاملیت به خوبی عملیاتی شده و به میزان 1800 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه طی سه سال اخیر به منظور اشتغالزایی به اشخاص حقیقی و حقوقی تحت پوشش این نهادها پرداخت شده است.

مهدیان همچنین به پرداخت 1600 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مشاغل خانگی طی سه سال اخیر اشاره کرد و افزود: این طرح با مدیریت کارآمد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است و این بانک نهایت همکاری را در جهت افزایش سطح اشتغال خانگی به عنوان یکی از شاخص های توسعه اجتماعی ادامه می دهد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون به پرداخت 7300 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان اشاره و ابراز امیدواری کرد با ادامه این تسهیلات، گام های محکمی در راه تسهیل ازدواج برداشته شود.