آرشیو چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۳۵
شرکت ها
۲۹

مدیرعامل خدمات مشاوره مدیریت سپنتا تاکید کرد: تاثیر خط تولید بهینه در کاهش80درصدی پرت هزینه

دنیای اقتصاد : کسب وکارهای نوپا برای شروع فعالیت و قرارگیری در مسیر درست و رسیدن به نتایج مطلوب، نیازمند بهره گیری از تجربه های آزموده هستند. شرکت «خدمات مشاوره مدیریت سپنتا» از جمله شرکت هایی است که به ارائه خدمات متنوع از جمله مشاوره ای و آموزشی در زمینه فعالیت های فنی مهندسی در حوزه های مختلف می پردازد.

مدیرعامل شرکت خدمات مشاوره مدیریت سپنتا با اشاره به داشتن سابقه 18 ساله در فعالیت های فنی مهندسی در حوزه های خدمات معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی نمای ساختمان، آموزش و پژوهش در زمینه های شهرسازی، معماری، مدیریت و منابع انسانی گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های این مجموعه ارائه خدمات مهندسی و مشاوره مدیریت در حیطه امکان سنجی، بیزینس پلان، طرح تجاری و کوچینگ است.

امین حسینی با بیان اینکه باتوجه به نیاز مشتریان خود ارائه دهنده طرح کامل تجاری در حوزه کسب وکار هستند، افزود: این طرح شامل گزارش امکان سنجی و نیاز بازار، مطالعات فازهای صفر و یک، نیازهای اولیه طرح همچون زمین، مقدار نقدینگی مورد نیاز، منابع انسانی لازم و طرح کار است.

وی برنامه کسب وکار، مشاوره های اولیه برای راه اندازی کسب وکار، محاسبه زمان لازم برای رسیدن به نقطه سربه سر و برنامه ریزی مشکلات پیش روی کسب وکار نوپا برای مشتریان را گام بعدی این دسته از خدمات عنوان و تصریح کرد: همچنین در این مرحله برای مشتریانی که نیازمند راه اندازی کارگاه یا کارخانه هستند، پلان معماری چیدمان فضا ها، دستگاه ها و مسیر تولید طراحی می شود.

مهندس حسینی با تاکید بر اینکه طراحی چیدمان دستگاه ها و خط تولید بهینه می تواند تا 80 درصد از پرت هزینه جلوگیری کند، گفت: خدمات این مجموعه منحصر به راه اندازی کسب وکار نیست، بلکه پس از آن نیز برای بهبود فعالیت ها و افزایش بازدهی خدمات متناسبی را ارائه می دهیم. این خدمات شامل طراحی آزمون های استخدام عمومی و تخصصی، ارزشیابی و آموزش منابع انسانی، مشاوره و ممیزی دریافت گواهینامه های بین المللی، بهینه سازی هزینه و... می شوند.