آرشیو پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۱۴
ورزشی
۱۱

خبر

طارمی در راه فوتبال آلمان

یک سایت آلمانی ازاحتمال حضور مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در تیم وردربرمن به جای راشیکا خبرداد. اظهارات نیکومنش مدیر برنامه  طارمی درباره پیشنهادات رسیده برای این مهاجم  شاغل در پرتغال همچنان دربعضی ازرسانه های اروپایی بازتاب دارد. یکی ازتیم هایی که وی به آن اشاره کرده بود، وردربرمن آلمان بود.    

کریمی با سپاهان تمدیدکرد

هافبک تیم فوتبال سپاهان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.محمدکریمی دیروز با حضور در باشگاه  و دیدار با نیکفر رئیس هیئت مدیره وسرپرست این باشگاه قرارداد خود را به مدت سه فصل با طلایی پوشان تمدید کرد.    

تصمیم ناگهانی سازمان لیگ

طبق تصمیم ناگهانی سازمان لیگ، دیدارپرسپولیس با  فولاد، دو روز به تعویق افتاد تا قرنطینه 14 روزه فولادی ها بابت داشتن بیش از25 درصد مبتلابه کرونای آن ها رعایت شود. این تصمیم به خاطر نامه دریافتی ازایفمارک و تاکید بررعایت پروتکل های بهداشتی اتخاذشده است. این مسابقه قرار بود امشب برگزار شود اما به روزشنبه موکول شد.     

قاسمی:  ورزشکاران آبی ضربه خوردند

لژیونر  واترپلوی ایران گفت: همه ورزشکاران از شیوع کرونا ضربه خوردند اما کرونا ضربه بزرگی به ورزشکاران آبی زد.

 قاسمی اظهارکرد: شناگر هرچقدر که درخشکی تمرین کند تا به آب نزد فایده ای ندارد. درحال حاضر بازیکنان تیم ملی واترپلو به صورت نیمه متمرکز تمرین می کنند اما واترپلو را باید جمعی تمرین کرد. البته شرایط این است و کسی هم مقصر نیست.     

افاضلی سرمربی ماشین شد

 هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی پس ازاستعفای رضا مهاجری ازسرمربیگری تیم، طی جلسات متعدد و بررسی شرایط گزینه های مدنظر جهت هدایت تیم ، درنهایت با برنامه ارائه شده از سوی هومن افاضلی موافقت کرده و وی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند.     

 کویکه:  المپیک باید برگزار شود

 فرماندارتوکیواعلام کرد که بازی های المپیک باید سال آینده به عنوان نمادی ازاتحاد جهانی درغلبه بر ویروس کرونا، برگزار شود. کویکه متعهد شده است که برای برگزاری بازی ها حمایت مردم را جلب کند و این درحالی است که یک نظرسنجی نشان می دهد اکثریت مردم ژاپن فکر می کنند که این تورنمنت باید لغو شده و یا بار دیگر به تعویق بیافتد.    

 قاسمی و ماخوف طلایی شدند

با تایید کمیته بین المللی المپیک، مدال طلای وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد دربازی های المپیک لندن به کمیل قاسمی و بیلال ماخوف از روسیه به صورت مشترک رسید. قاسمی با این طلا پرافتخارترین آزادکار سنگین وزن ایران لقب گرفت.