آرشیو پنجشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۳۷۷۴
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

مشکل طرح های نیمه تمام: برخی طرح های نیمه تمام در میدان امام خمینی (ره) و خیابان قیام تهران مشکل ساز شده است. آیا شهردار تهران به طور مستقیم پیگیر این گونه طرح های عمرانی است؟

امیررضا جورابچی بروجردی

تاخیر در پرداخت حقوق در شهرداری منطقه 15: متاسفانه شهرداری منطقه 15 تهران مدتی است حقوق کارکنان را با تاخیر پرداخت می کند و این مسئله برای مستاجران و آنهایی که قسط های بانکی دارند، مشکل ساز شده است. از شهردار منطقه 15 تقاضای رسیدگی داریم.

مسئولان گرامی! اقشار ضعیف کم درآمد و حقوق بگیر به علت گرانی و مشکلات اقتصادی شرایط سختی را می گذرانند. این وضع موجب نارضایتی شده است. باید راهی برای  خواسته های شان  وجود داشته باشد تا مردم بتوانند به راحتی مشکلات شان را با مسئولان در میان بگذارند. این وظیفه دولت است برای رفع مشکلات، گرانی و نابسامانی ها و درخواست های بجای مردم مکان هایی تعیین و با مردم گفت وگو کند. تاکنون برای دلخوشی مردم چند بار این کار را انجام داده اند؟

علی اکبر  فرقانی

سزاوار نیست خانواده ها در تنگنا قرار گیرند: دولت باید با مسئولانی که در زمینه اقتصادی تبحر دارند، مشورت و راه هایی را که موجب گشودن قفل های بسته است، باز کنند تا مردم بیش از این در تنگنای مالی قرار نگیرند. برای نمونه شوهرم حقوق بگیر است و هر ماه حقوقی که می گیرد، کفاف هزینه ها را نمی دهد.

مسئولان با مردم صادق و شفاف باشند: چرا برخی از مسئولان وعده می دهند؛ اما خلف وعده می کنند؟ بهتر است آنها با مردم صادق و شفاف باشند.

آروین فکری

تلاش برای پاکیزگی: توجه و پیگیری شهرداری منطقه 14 ناحیه یک برای پاکیزگی معابر و لایروبی جوی ها قابل تقدیر است. به این وسیله ساکنان از آقایان رحیمی و دانیال قدردانی می کنند.

مهدی دربندی

حق مسکن کارکنان زمانی افزایش یافت که قیمت مسکن در اوایل سال جاری روند صعودی به خودگرفت. ای کاش مسئولان محترم حقوق ثابت سال 99را برحسب افزایش تورم و با هر گرانی ای جدید افزایش می دادند. چون تغییرات قیمت ها با حقوق ثابت قطعی یک ساله فاصله دار بوده و همسان باتورم نیست.