آرشیو پنجشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۲۶
اقتصادی
۴

ادعای شرکت توزیع برق تهران: خاموشی برنامه ریزی شده نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، با بیان اینکه هیچ قطعی برق برنامه ریزی شده ای در منطقه شهر ری وجود نداشته است، مدعی شد: قطع برق برخی از مناطق شهر تهران، موردی است.

حاجی رضا تیموری، در گفت وگو با فارس با اشاره به خبر قطعی برق در مناطقی از شهر ری استان تهران گفت: با کسب اطلاع از شرکت توزیع برق منطقه شهر ری، اعلام می کنیم هیچ قطعی برق برنامه ریزی شده ای در این حوزه شهر تهران وجود نداشته است.

وی در بیان اینکه ممکن است، قطعی برق به صورت موردی اتفاق افتاده باشد افزود: با توجه به اینکه در دوران پیک مصرف انرژی برق قرارداریم، ممکن است به صورت موردی شاهد قطع برق برخی از مناطق شهر تهران باشیم اما شرکت توزیع در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به این خاموشی ها پایان دهد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان تهران، ضمن درخواست از مردم در ارتباط با مدیریت مصرف و صرفه جویی 10 درصدی انرژی برق در شرایط کنونی توضیح داد: اگر مردم خودشان به مدیریت مصرف برق بپردازند و صرفه جویی در این انرژی را مدنظر قرار دهند شاهد هیچ خاموشی در تمامی نقاط شهر نخواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در حالی که خبر خاموشی برنامه ریزی شده توسط مدیرعامل توزیع نیروی برق استان تهران در منطقه شهر ری تکذیب می شود، اما بعضی از اهالی شهرری از قطعی برق و خاموشی بین دو تا سه ساعت در این منطقه برای چهار روز پیاپی خبر می دهند.

گفتنی است، این خاموشی منجر به بروز مشکلات فراوان برای اهالی مناطقی از شهر ری شده است. همچنین برخی منابع می گویند دستور قطعی خاموشی های شهر ری از دیسپچینگ (مرکز کنترل) صادر شده است که معنای این خبر بر قطعی برق برنامه ریزی شده در این منطقه صحه می گذارد.