آرشیو پنجشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۲۶
ورزشی
۹

ملی پوش جوان والیبال ایران: در میان مسئولان فقط وعده مقام معظم رهبری محقق شد

ملی پوش جوان والیبال ایران گفت: بعد از کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان تنها وعده های مقام معظم رهبری برای معافیت مدال آوران از خدمت سربازی محقق شد.

امیرحسین توخته در گفت و گویی با خبرگزاری فارس، درمورد توافقش با مسئولان تیم ACH اسلوونی اظهار داشت: برای فصل پیش رو چند پیشنهاد داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم با قهرمان لیگ اسلوونی به توافق برسم. یکی از دلایلی که این تیم را انتخاب کردم این بود که بتوانم بیشتر بازی کنم تا توانایی هایم را نشان دهم.

وی با بیان اینکه ACH فصل آینده در رقابت های جام باشگاه های اروپا با تیم های لوبه، زنیت، زاکسا، فنرباغچه و نولیکو همگروه است، خاطرنشان کرد: رویارویی با این تیم ها فرصت مناسبی است تا بتوانم خودم را ثابت کنم. فکر می کنم انتخاب درستی داشتم و امیدوارم بتوانم براساس برنامه ریزی هایم پیش بروم.

مدافع لژیونر والیبال ایران درخصوص عدم دریافت پاداش بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات جوانان جهان، تصریح کرد: یک سال از آن ماجرا گذشت، اما یک درصد وعده ها هم محقق نشد. به قول یکی از دوستان که می گفت ظاهرا پاداش مسئولان پا داشت و فرار کرد. در آن مقطع تقریبا همه مسئولان کشوری قول پاداش دادند که در آن بین تنها وعده مقام معظم رهبری برای معافیت از خدمت سربازی محقق شد.

بهترین مدافع مسابقات نوجوانان جهان، خاطرنشان کرد: نمی دانم چه زمانی قرار است پاداش ها پرداخت شود. ما در این مدت از طریق سرپرست و مربی و کاپیتان تیم موضوع را پیگیری کردیم، اما به نتیجه ای نرسیدیم. ای کاش آقایان برای قول دادن کمی تامل کنند تا این مشکلات رخ ندهد. در آن مقطع داورزنی معاون وزیر بود و داوری هم سرپرست فدراسیون که هر دو به صورت جداگانه به ما قول پاداش دادند. حالا هم که داورزنی رئیس فدراسیون است وهیچ اتفاقی نیفتاده است.