آرشیو پنجشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۱۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# جایگاه - سوخت

نور از تهران:  تعداد جایگاه های سوخت گاز مایع در سطح شهر تهران بسیار کم است و این موضوع باعث می شود مردم بدون رعایت نکات ایمنی با کپسول گاز منبع گاز خود را پر کنند.

# خودرو - قیمت

شیری از شیراز: گرانی در بخش خودرو دیگر عادی شده و وزارت صمت نیز به صورت دائم اجازه گران کردن خودرو را به خودروسازان می دهد.

# ازدواج - پنهانی

طاهری از کرج: با وجود ممنوعیت برگزاری مراسم جشن عروسی، ولی بعضی از مردم به صورت غیرقانونی مراسم جشن را در باغ های اطراف شهر برگزار می کنند.

# حمایت - تولید

علیزاده از آمل:  نبود حمایت دولت و گران شدن خوراک دام و طیور، باعث خروج بسیاری از تولیدکنندگان از گردونه تولید شد که امیدوارم این موضوع در گرانی گوشت و مرغ تاثیری نداشته باشد.

# آزمایش - کرونا

رضی از تهران:  هزینه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا بسیار گران است و بسیاری از شهروندان به علت گران بودن این آزمایش، با جان خود بازی می کنند.

# عابر پیاده - موتور

رحیمی از تهران: در پیاده روی  خیابان میرداماد از مترو تا میدان مادر موتورسوارها دائما در حال تردد هستند که امنیت عابران پیاده را به خطر می اندازد، به تازگی خودروها هم در پیاده رو پارک می کنند. از مسوولان می خواهیم به این بی نظمی و خطری که عابران را تهدید می کنند رسیدگی کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز دوشنبه 23/04/1399 با عنوان «مسدود کردن خیابان باغ پرندگان برای جلوگیری از حضور اوباش» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: انسداد خیابان کوهستان با توجه به اتصال بزرگراه شهید بابایی به خیابان 35 متری استقلال و نقش شریانی بودن آن امکان پذیر نیست. ضروری است شهروندان محترم به منظور برخورد با اراذل و اوباش موضوع را از طریق سامانه های تلفنی 110 و 197 پیگیری کنند.