آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۲۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

روز عرفه فرصت بی نهایت مغتنم و در حد لیالی مبارک قدر است تا به درک فیض مناجات با ذات اقدس و کبریایی حضرت حق تعالی نائل آییم و برای شفای بیماران کرونایی، زائل شدن این ویروس و ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و اتصال انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای به انقلاب آن حضرت و عاقبت بخیری و... از عمق وجود دعا کنیم.

6263—0938  و 6960—0936

تمرین انهدام ناو هواپیمابر فرضی در خلیج فارس توسط نیروهای سپاه پاسداران پیام محکمی برای کاخ سفید و تروریست های آمریکایی بعد از اعلام ضربه متقابل از سوی رهبر معظم انقلاب خواهد داشت. البته آمریکایی ها هنوز در سرگیجه سیلی ایران در موشک باران پایگاه خود در عین الاسد هستند.

8688—0938

به حمد و ثنای الهی در اولین سال گام دوم انقلاب، صاحب یک دستگاه قضایی شجاع و فسادستیز و نیز یک مجلس انقلابی جوان شدیم. ان شاءا... در انتخابات 1400 ضلع سوم این مثلث را یک دولت انقلابی جوان و استکبارستیز تکمیل کند و ضمن حل مشکلات معیشتی مردم، انقلاب هر چه سریع تر به اهداف جهانی اش برسد.

نیک طبع

برای اصلاح کشور باید یک گندزایی کامل صورت بگیرد یعنی اینکه همه فاسدان لانه کرده در ارکان کشور شناسایی و به مجازات قانونی برسند. به سروصداهایی هم که بلند خواهد شد نباید توجه کرد.تا این خانه تکانی صورت نگیرد کشور درست نخواهد شد.

4394—0903

هرکس که با رژیم کودک کش سعودی عهد برادری ببندد سرنوشتش به حتم سقوط است. آل سعود آن قدر ذلیل و بدبخت شده که برای خروج از باتلاق یمن به مهره های سوخته و مطرود از کشورمان آویزان شده است.

7000—0919

با توجه به شرایط کرونایی کشور و با توجه به لزوم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان خوب است که از فضاهای سر باز موجود مثل پارک ها که محدودیت جا هم ندارند برای اقامه عزاداری سیدالشهداء (علیه السلام) استفاده شود تا انجام پروتکل های بهداشتی هم بهتر صورت گیرد.

اردکانی

کسانی که مسائل بهداشتی را مراعات نمی کنند و از زدن ماسک خودداری می کنند باید یک هفته قرنطینه اجباری شوند تا هم قدر سلامتی را بدانند و هم قدر زحمات طاقت فرسای کادر پزشکی کشور را.

9850—0910

لازم است برای رونق بخش صنعت و کشاورزی، دولت ارز مورد نیاز را برای این بخش ها تامین کند تا فناوری و تجهیزات خویش را روزآمد کنند.

3811—0912

از ریاست محترم دستگاه قضایی درخواست می شود که از حقوق دان های جوان و بسیجی برای مساعدت و کمک به افرادی که امکان گرفتن وکیل را ندارند و یا قادر به پیگیری دعاوی خود نیستند، بهره ببرند.

8495—0911

حکم حمل و نگهداری و فروش یک کیلو هروئین که چند خانواده را نابود می کند اعدام است. پس کسانی که چوب حراج بر ذخایر طلا و ارز کشور زدند و هزاران خانواده را از هم پاشیدند و کشور را از نظر اقتصادی به این روز رساندند مستحق چه حکمی هستند؟

0049—0911 و 2842—0910

از اهتمام دولتمردان به سلامت جسمی جامعه در مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر می شود ولی چرا به همین میزان برای سلامت روح و روان جامعه تلاش نمی شود؟ چه تفاوتی بین سلامت روح و جسم است؟ گسترش بی حیایی به ویژه در دوره دولت تدبیر به سلامت روح و روان مردان و زنان و خانواده های کشور آسیب زده و می زند. چرا تدبیری برای این سلامتی که قطعا اهمیتی کمتر از سلامتی جسم ندارد هیچ فکری نمی شود؟!

3949—0912 و 6820—0911

این از عدالت به دور است که پزشکان عمومی و بیمارستان های بزرگ هر دو به یک اندازه آبونمان برای تخلیه زباله های عفونی به شهرداری پرداخت کنند.

دکتر حریرفروش

سالروز عملیات موفق آفرین مرصاد را پشت سر گذاشتیم ولی جای تاسف و تامل دارد که در هیچ کدام از کتاب های درسی از دبستان تا دانشگاه دو صفحه مطلب در خصوص چرایی و چگونگی این عملیات برای آگاهی دانش آموزان نوشته نشده است. آیا این کار خیانت نیست؟

8688—0938

سکوت آقای بذرپاش در مقابل هجمه های تخریب او که در مخالفت با ریاست او در دیوان محاسبات صورت گرفت بسیار کار خوبی بود. باید خیلی از کم لطفی های ناشی از بازی های جناحی و حزبی را نادیده گرفت و فقط به کار فکر کرد.

8688—0938

افراد مستمند و قشر مستضعف علی رغم درآمد پایین قادر به تهیه برنج هندی و پاکستانی کیسه ای (10 کیلویی) 50-60 هزار تومان را داشتند ولی با تدبیر دولت قیمت اینها نیز 3-4 برابر شده و این اقشار دیگر قادر به تهیه اینها هم نیستند! دولت بگوید چه تدبیری برای سفره این طیف اتخاذ کرده است؟!

2256—0935

  ضمن تشکر از چاپ درد دل مردم در روزنامه، از مسئولین امر درخواست می شود همان طوری که با سلطان های شکر، ارز، سیمان و... برخورد می شود با آن دسته از بنگاه های ملکی که قیمت ها را براساس امیال نفسانی و یا دیکته شده سوداگران افزایش می دهند و قشر نیازمند را به خاک سیاه می نشانند برخورد و این بنگاه ها را پلمب نمایند.

زارعی

شاهد افزایش قابل توجه درج اسامی انگلیسی بر روی کالاهای ایرانی هستیم. متاسفانه تبلیغات بی رویه شان حتی در رسانه ملی، علی رغم پیگیری ها و تماس های مکرر رو به افزایش است.

5404—0910

قطع آب بین 4 تا 8 ساعت واقعا اهالی شهر اندیشه فاز یک کوچه خوشبخت را در این گرمای بالای 40 درجه و بیماری کرونا به ستوه آورده است. با وجودی که در 30 کیلومتری تهران قرار داریم و با پیگیری های زیاد متاسفانه هیچ تغییری احساس نمی شود. چرا؟!

0991—0912

در اطراف کارخانه روغن نباتی واقع در خیابان فداییان اسلام منطقه 20 مجتمع های مسکونی قرار دارد و بوی تعفن این کارخانه، مردم جنوب شهر را به شدت آزار می دهد. از تولد این کارخانه 80 سال می گذرد 2 بار قول نصب فیلتر آن را دادند و در سال 89 نیز 2 سال تعطیل شد ولی الان نه از فیلتر خبری شده و نه از تعطیلی کارخانه. با پیگیری های متعدد شهرداری اظهار می دارد پرونده آن به فرمانداری شهرری واگذار شده است... از مسئولین امر درخواست می شود در این شرایط کرونایی و تعطیلی بچه ها، ما را از بوی تعفن این کارخانه نجات دهند.

جبرائیلی

این بیان صریح رهبری در معرفی خیانتکاران است: «اینکه بر طبق میل دشمن ترویج کنی که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم! این بزرگ ترین خیانت در حق ملت است. من به حول و قوه الهی و با همراهی شما تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد در کشور.»

ابوالقاسمی