آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۲۷
صفحه آخر (جهان)
۱۲

اعتراضات علیه نتانیاهو و اوضاع بد اقتصادی دو ماهه شد

اعتراضات صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، علی رغم گذشت دو ماه از آغاز آن، همچنان ادامه دارد و هر روز نیز از لحاظ شدت و حدت، ابعاد جدیدی می گیرد، به طوری که معترضان، نتانیاهو و خانواده اش را تهدید به قتل و ترور می کنند.

بر اساس گزارش ها از فلسطین اشغالی، حدود 1000 صهیونیست شب جمعه مقابل مقر اقامت نتانیاهو در تل آویو تظاهرات کرده و خواستار استعفای او شدند. دیروز نیز این تظاهرات ادامه یافت. صهیونیست ها علاو بر کرونا، و فساد حاکم، با ضیق معیشتی نیز دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش ایسنا، تظاهرکنندگان در شعارهای خود، نخست وزیر را به فساد و سوءمدیریت بحران کرونا متهم کردند.

دیروز نیز علیه نتانیاهو و در مقابل منزل «امیر اوحانا»، وزیر امنیت داخلی در تل آویو تظاهرات برگزار شد. پلیس این تظاهرات را سرکوب کرد.

افزایش تهدیدات علیه نتانیاهو ، باعث شده است که همسرش(ساره نتانیاهو) خواستار توقف فراخوان ها برای ترور نتانیاهو و پسرش شود.

به گزارش ایسنا، ساره نتانیاهو طی یک نوار ویدیویی، اظهار داشت: خبرهای گمراه کننده ای درباره همسر و فرزندانم منتشر شده اند و به تازگی نیز برای آزار رساندن به پسر کوچکترم ، اقدامات جدی صورت گرفته است.

پیش از این و در میانه دهه 1990، یک صهیونیست به نام «ایگال امیر»، «اسحاق رابین» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی را ترور کرده است.