آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

# قیمت_ گوشت

فغانی از تهران:  قیمت گوشت و مرغ در بازار مرکزی تره بار میدان بهمن با وجود مرکز اصلی فروش، دیگر مانند گذشته ارزان تر نیست و اجناس در آن حتی گران تر از مراکز فروش شهر است.

# سهام_ عدالت

رنجبر از خرم آباد: چرا دولت نسبت به آزادسازی کامل سهام عدالت اقدامی نمی کند و هر بار مبلغ بسیار ناچیزی به حساب مشمولان واریز می شود.

# ماسک_ دلال

خشکار از تهران:  فروش ماسک توسط کارخانه های تولیدی به دلالان علت اصلی گرانی ماسک است. باید ابتدا با این واحدهای متخلف برخورد قانونی شود.

# بورس _اعتماد

حامدی از تهران: کندی هسته معاملات بازار سرمایه باعث ضرر و زیان به سرمایه گذاران و نبود اعتماد به این بازار شده است.

# ساختمان_نیمه کاره

حسینی از تهران: در میدان ونک، خیابان شیراز، انتهای خیابان دانشمند یک ساختمان نیمه کاره دولتی وجود دارد که به محل دپوی مصالح ساختمانی تبدیل شده و باعث ایجاد آلودگی و مزاحمت برای ساختمان های مجاور شده است. از شهرداری منطقه 3 درخواست رسیدگی داریم.

# بانک مرکزی- شعار

صابری از ورامین: مسوولان بانک مرکزی به جای شعار دادن و ترساندن مردم از خرید ارز  بهتر است در عمل اقدامات باثباتی برای کنترل ارز صورت دهند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز دوشنبه 16/4/1399 با عنوان «بلاتکلیف بودن زمین های تقاطع چمران و پل مدیریت» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 2 شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: محل مورد درخواست در طرح ساماندهی و تجهیز رود دره اوین-درکه است و تعیین تکلیف زمین های محل مستلزم تملک و تعیین تکلیف طرح رود دره است.

مشاور این پروژه نیز طرح فرادستی برای ساماندهی و احیای محدوده موردنظر تهیه کرده که توسط دو معاونت شهرسازی و عمران در دست بررسی است.