آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۰
حوادث
۱۹

تیراندازی اشرار در سعادت آباد به خاطر یک دختر

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت آباد تهران را تشریح کرد.

سردار حمید هداوند در گفت وگو با جام جم اظهار کرد: ساعت 6 عصر هفتم مرداد خبری در مورد درگیری مسلحانه در سعادت آباد به ماموران پلیس تهران گزارش شد. با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند. در جریان درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

وی با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی دهد اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد خبر داد و گفت: هر شش فرد دخیل در درگیری شناسایی شده اند و تاکنون سه نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیرشده و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد. افراد حاضر در این درگیری دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته اند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات مدعی شد، در یک جشن تولد در منطقه فشم دختر مورد علاقه ام را در کنار دوستم دیدم و به خاطر این خیانت با دوستم قرار مسلحانه گذاشته و به هم شلیک کردیم.