آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۸۲۷
سیاسی
۲

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد

اختصاص 980 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های شهر جدید هشتگرد

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد از پیگیری و همکاری شرکت عمران با دستگاه های خدمات رسان و اختصاص 980 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد؛ مهدی رضیئی اظهار داشت: مجلس در بند ب تبصره 8 قانون بودجه سال 99 به شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده تا از منابع خود شامل تهاتر زمین، تسهیلات بانکی و فروش عرصه برای تکمیل زیرساخت ها، پروژه های زیربنایی، روبنایی و ابنیه واحدهای باقی مانده مسکن مهر استفاده کند که بر همین اساس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد 470 میلیارد ریال برای مساعدت در تکمیل زیرساخت های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اختصاص داده است.

وی گفت: طی نشستی که با مدیران کل ادارات برق و آبفای استان البرز صورت گرفت مقرر شد از محل فروش اراضی به وزارت نیرو کمک شود تا پروژه شهری از جمله مسکن مهر هر چه سریع تر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

رضیئی تصریح کرد: تمامی منابع حاصل از فروش عرصه مسکن مهر نیز صرف خدمات زیربنایی و روبنایی سایت های مسکن مهر می شود.

وی با بیان این که در جهت کمک به تامین انشعابات و شبکه برق مبلغ 250 میلیارد ریال به وزارت نیرو اختصاص خواهیم داد.

رضیئی با اشاره به اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای اتمام این پروژه ها تاجایی که امکانات داشته باشد، کوتاهی نمی کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد  اظهار داشت: با توجه به این که اداره آبفا برای تکمیل نیم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر و مخزن تصفیه آب در فاز 7  به اعتباری بالغ بر 510 میلیارد ریال نیاز دارد این شرکت طبق توافق انجام شده با پرداخت این مبلغ سعی بر اتمام پروژه های نیمه کاره در سطح شهر را دارد.

وی در پایان با اشاره به سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر استفاده از تمامی امکانات و منابع در شهرهای جدید برای ساخت و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر از افتتاح 3هزار و 312 واحدمسکن مهر در شهرجدید هشتگرد تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.