آرشیو یکشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۵۰
شرکت ها
۲۷

پروتکل های بهداشتی نمایشگاه بین المللی شیراز بالاتر از استاندارد

دنیای اقتصاد : مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت: برپایی نمایشگاه ها در استان فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سید محمود موسوی با اشاره به برنامه ریزی هوشمندانه به منظور رعایت حداکثری توصیه ها و دستورالعمل های مربوط به پروتکل های بهداشتی افزود: پروتکل های بهداشتی نمایشگاه بین المللی شیراز بالاتر از استاندارد رایج در کشور است؛ پروتکل تدوین شده در شیراز با رعایت تمام موازین مد نظر ستاد کرونای استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در سطح بالای ایمنی بهداشتی قرار دارد و حتی نمایشگاه تهران و سایر استان ها نیز همین پروتکل را به عنوان الگو در نظر گرفته و اجرایی کرده اند.

موسوی با اشاره به اینکه پروتکل طراحی شده در شیراز با موافقت ستاد کرونا، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و با سختگیری شدید تدوین شده است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اولین نمایشگاه تخصصی سال جاری در شیراز با موضوع صنعت کشاورزی باعث شد تا نام شیراز به عنوان یکی از بهترین نمایشگاه ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح شود و سایر استان ها نیز از پروتکل ما استفاده کنند.

وی درخصوص تمهیدات پیش بینی شده در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: در هرنمایشگاه تنها از 30 تا 40 درصد ظرفیت سالن ها برای رعایت هرچه بهتر فاصله گذاری اجتماعی استفاده می شود و غرفه ها به جای حضور در دو سالن در سه سالن تفکیک می شوند. وی در ادامه یادآور شد: فاصله راهروها از 2 متر استاندارد به 4 متر تغییر کرده و غرفه داران با فاصله های مشخص به صورت پراکنده قرار دارند. در هر سالن روشویی و دستشویی مجهز به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده تعبیه شده و به هر غرفه بسته رایگان ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح داده می شود.

موسوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از جمله گندزدایی سالن ها، محیط و سرویس های بهداشتی پیش از باز شدن و پس از تعطیلی هر روزه، خاطرنشان کرد: غرفه ای برای تامین و تحویل ماسک به بازدیدکنندگان و مراجعان در نظر گرفته شده است و از ورود افراد بدون ماسک به سالن ها، جلوگیری می شود.