آرشیو چهار‌شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

روزنامه شرق از اینکه نمایندگان تهران پای درددل کارگران هفت تپه نشسته اند تعجب کرده است! جالب اینجاست که وقتی نمایندگان لیست امید با موگرینی خبیث سلفی گرفتند این روزنامه تعجب نکرد بلکه خوشحال هم شد! ان شاءا... که پیگیری نمایندگان دلسوز موجب حل مشکلات کارگران شود.

3104—0912

رسیدگی به پرونده های فسادهای بزرگ اقتصادی بیانگر آن است که فساد در کشور سیستمی نیست و نظام اراده برخورد با مفاسد در هر سطح را دارد.

9423—0912

پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته قرارداد همکاری ایران و چین برای امنیت اسرائیل و عربستان خطرناک است. پس معلوم می شود که این کار به ضرر آمریکایی ها می باشد و از سوی دیگر موجب ثبات در منطقه خواهد شد. منشا خیلی از داد و فریادهای داخلی هم مشخص شد.

4137—0916

یکی از موارد تحریف همین است که آقای ظریف برجام سراسر خسارت محض را در سخنرانی ها و مصاحبه های خود سند افتخار اعلام می کند ولی یک دلیل برای اثبات ادعای خود ندارد.

2770—0912

در پاسخ به فائزه هاشمی که گفته اگر تصمیم نظام با من بود با آمریکا مذاکره می کردم! عرض می کنم کدام عاقلی با آمریکای در حال فروپاشی حاضر به مذاکره می شود؟! عبرت دولت تدبیر که مدعی بلدی دیپلماسی بود برایتان کفایت نمی کرد که هسته ای کشور را نابود کردند و با برجام خسارت محض «هیچ چیز» گیرشان نیامد؟! البته اگر تصمیم نظام به دست شما و امثال شما باشد مثل فتنه 88 تلاش خواهید کرد کشور را دو دستی تقدیم شیطان بزرگ کنید ولی زهی خیال باطل!

سوری- تهران

دولت به جای اینکه با آسمان و ریسمان کردن بخواهد حسنی برای برجام نافرجام بتراشد و به زور به مردم بقبولاند، بهتر است بابت اشتباه خود یعنی اعتماد به آمریکا از ملت ایران پوزش بخواهند. مردم ایران مردم بزرگواری هستند.

2071—0917

اینستکس بازیچه چرندی بود که پول هایی که از کشورها طلب دارد را به اروپا بدهیم که آنها هر جنسی که خودشان خواستند بخرند و به ما بفروشند. این جملات آخرین اظهارنظر حضرت آقاست که در سخنرانی عید قربان بیان فرمودند. چرا دستگاه دیپلماسی تسلیم پیشنهاداتی از این قبیل شد و با آب و تاب در اخبار آن را به عنوان موفقیت تلقی کرد؟ بهترین کار این است که با برجام که به فرموده رهبر معظم انقلاب، سم مهلک و خسارت محض است، و با ملحقات آن برای همیشه خداحافظی کنند و از ملت نیز بابت این خسارت 7 ساله عذرخواهی کنند.

ابوالقاسمی

با بدست آمدن بعضی نشانه ها می توان گفت در گرانی های لجام گسیخته اخیر دست هایی برای عصبانی کردن و مقابل نظام قراردادن مردم در کار بوده است فلذا باید نسبت به آینده هوشیار بود و جلوی توطئه دشمنان را گرفت.

1894—0917

یکی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس دهم که گفته بود «اگر حقوق های ما را کسر کنند مجبور به دزدی می شویم» حالا حکم مسئولیت، ریاست نقشه برداری کشور را از دست رئیس سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده است! گویا دولت همان طوری که ابتدای شروع به کار در سال 92 با اتوبوس تمام مدیران را جابجا کرد در سال آخر نیز قرار است تمام ردصلاحیت شده های مجلس دهم و فتنه گران 88 بی مسئولیت را با قطار مسئولیت دهد!

عسگری

سخنگوی وزارت امور خارجه با یک موضع گیری منفعلانه درباره کره جنوبی اظهار داشته که تحریم ها غیر قانونی است و ما اعلام کرده ایم که این بهانه ها قابل پذیرش نیست! جناب سخنگو! این اظهارات شما مشکل ارز سرقتی و بلوکه شده ما را در کره حل می کند؟ آیا این اظهارات دردی از مشکلات مردم را کاهش می دهد؟! عمر دولت تمام شد حداقل برای یک بار هم شده سخن حضرت آقا را بشنوید. ایشان فرمودند من دیپلمات نیستم وانقلابی ام.

ولی دیپلماسی ایشان از همه دیپلمات ها نتیجه بخش تر بود.

دکتر طوسی- اصفهان

هپکو داشت تعطیل می شد که رئیس محترم قوه قضائیه مانع آن شد و در حال حاضر با تولید 700 ماشین راه سازی فعالیت می کند و البته باید بقیه مشکلاتش هم حل شود. این ها وظیفه دولت است! چرا دستگاه قضایی باید جور برخی را بکشد؟! خداوند جزای خیر در دنیا و آخرت به آیت الله رئیسی دهد.

8688—0938

با توجه به خطر فراوان جانی که ویروس منحوس کرونا متوجه کشور کرده تقاضا کردن از مردم برای اینکه در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند اشتباه است. باید به مردم امر کرد. افراد جامعه هم باید اطاعت کنند و متخلفین نیز جریمه شوند یا به مجازات برسند.

4326—0939

به رغم تاکید مسئولین به عدم مسافرت در ایام کرونایی با رشد دوبرابری مبتلایان به کرونا مواجه شده ایم. مردم کی می خواهند باور کنند که این بیماری واقعا خطرناک است و به کسی رحم نمی کند.

3978—0912

سود غیرمتعارف بانک ها در بخش تولید، مغایر جهش تولید است. مسئولین امر تدبیری مناسب اتخاذ کنند.

9840—0911

سزاوار نیست جوانی از 20 سالگی تا 50 سالگی خانه به دوش باشد و بیش از نیمی از درآمد خود را برای اجاره نشینی پرداخت کند. قوای سه گانه باید طرح هایی چون تحویل زمین، مسکن مهر و وام ساخت یا خرید منزل در اختیار جوانان با پنج سال سابقه خدمت و... قرار دهند تا در دهه اول زندگی دیگر دغدغه مسکن نداشته باشند و با فراغت بیشتر به کار و گره گشایی امور مردم دل بدهند.

8495—0911 و 2842—0910

تبلیغات تجاری افسارگسیخته صداوسیما چه توجیهی دارد؟ چرا باید تجمل گرایی و زندگی لاکچری مرفهین بی درد جامعه به رخ مردم عادی کشور کشیده شود و خدای ناکرده موجب به وجود آمدن حسرت در زندگی عموم افراد جامعه بشود.

9219—0903

برخی از موجرین و بنگاه ها برای فرار از پرداخت مالیات از دادن کد رهگیری به مستاجرین خودداری می کنند. به همین علت مستاجرین نیز نمی توانند از وام مسکن دولت برخوردار شوند. از دستگاه های نظارتی بازرسی درخواست می شود این مشکل را رفع نمایند.

زمانیان - جانباز از پردیس

در این شرایط کرونایی و نیاز مبرم بخشی از حاشیه نشینان و بافت های فرسوده قم به کمک های دولت هم در ترمیم معابر و هم در بحث کمک های مومنانه، شخم زدن خیابان چهارمردان که نسبت به بسیاری از خیابان های شهر در وضعیت خوبی قرار داشت چه قدر لازم بود؟

5054—0253

برخی مسئولین وقتی از مصرف بالای آب و برق صحبت می کنند آن را با قیمت خارج مقایسه می کنند. چرا درآمد ما را با قیمت ارزهای خارجی محاسبه نمی کنند؟!

گلاب - البرز

مسئولین سازمان صداوسیما توضیح دهند که چرا نیروهای زحمتکش حق الزحمه ای و برنامه ای این سازمان در رادیو، پس از سال ها همکاری مستمر و شبانه روزی حتی روزهای جمعه و ایام تعطیلات، هنوز استخدام رسمی نشده اند و با دستمزد بسیار ناچیزی که می گیرند تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای هم قرار نگرفته اند؟

بلیغیان - اصفهان

شرکت سایپا پول دیرکرد و سود مشارکت محصول ساینا را بعد از 8 ماه هنوز پرداخت نکرده است. چرا؟!

9599—0916

پخش برنامه طب سنتی از شبکه افق روزهای زوج ساعت 19 و رادیو فرهنگ در تاریخ 99/5/13 ساعت 16 هرچند بسیار کوتاه بود ولی بسیار پربار، غنی و جامع بود. لذا ضمن قدردانی و سپاس، ان شاءالله چنین برنامه هایی در تمام شبکه ها گسترش یابد تا نقش و حقیقت این طب (طب سنتی) و اثرات آن بر همگان آشکار شود.

4868—0911