آرشیو چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۷۴۱۲
حوادث
۱۲

مرد کارخانه دار قربانی بدهی 200 میلیونی

گروه حوادث: مرد جوان که درجریان درگیری با مرد کارخانه دار او را به قتل رسانده بود دو سناریوی متفاوت برای این جنایت مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 5 مرداد ماموران کلانتری 175 باقرشهر در جریان قتل مرد کارخانه داری قرار گرفتند. با اعلام این خبر ماموران راهی کارخانه پلاستیک سازی شده و با جسد خونین مرد کارخانه دار که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که خودروی اسپورتیج، خودروی مزدا3 و اسناد و وسایل با ارزش مقتول نیز به سرقت رفته است.

در بررسی ها مشخص شد همزمان با این جنایت یکی از کارگران کارخانه پلاستیک سازی که به تازگی در آنجا مشغول به کار شده بود نیز ناپدید شده است. مشخصات خودروها و کارگر ناپدید شده به کلیه واحدهای گشت اعلام شد. سه روز پس از این جنایت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که خودروی اسپورتیج در یکی از شهرهای شمالی مشاهده شده و ماموران پلیس خودرو را توقیف و راننده جوان را بازداشت کرده اند.

راننده خودرو برای تحقیقات به پایتخت منتقل شد و در بررسی های اولیه به قتل اعتراف کرد. او مدعی شد که برای صاحب کارخانه تریاک خریده بود و از آنجایی که هزینه تریاک از سوی مرد کارخانه دار پرداخت نشده دست به قتل زده است. اما در ادامه تحقیقات اظهارات خود را تغییر داد و مدعی شد که مقداری نقره به ارزش 200 میلیون تومان به او فروخته بود اما چون پولش را نمی داد دست به قتل زده است.  همدست متهم که خودروی مزدا را به سرقت برده بود نیز شناسایی و دستگیر شد.