آرشیو چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۱
ورزشی
۹

مسئولان رایزنی و حمایت کنند

سوریان: کار سختی برای حضور در اتحادیه جهانی دارم

دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک، در مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی به خانواده های نیازمند تاکید کرد: برای عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کار سختی در پیش دارم و نیاز به حمایت و رایزنی مسئولان است.

مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی به خانواده های نیازمند صبح دیروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در این مراسم مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ضمن تمجید از اقدام فدراسیون کشتی، بر لزوم ادامه این راه از طرف فدراسیون های دیگر نیز تاکید کرد. علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان جهان و المپیک، حمید سوریان دارنده 7 طلای جهان و المپیک، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حسن یزدانی، عباس جدیدی، امید نوروزی و... از جمله چهره های کشتی حاضر در این مراسم بودند. در این پویش تعداد 1700 بسته معیشتی با کمک جامعه کشتی تهیه شد و در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.

حمید سوریان در حاشیه مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی به خانواده های نیازمند، اظهار کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و شیوع کرونا، به تعداد زیادی از مردم آسیب وارد شده و همه باید در این شرایط کمک کنند. دارنده 7 طلای جهان و المپیک افزود: امروز هم نوبت به خانواده بزرگ کشتی رسید که این کار را انجام بدهند. انتظارات درباره چنین کارهایی از کشتی زیاد است. و امیدواریم باز هم شاهد رقم خوردن چنین برنامه ها و کمک هایی باشیم.

او درباره نامزدی اش برای عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی خاطرنشان کرد: کار سختی برای عضویت در اتحادیه جهانی دارم و لازم است مسئولان حمایت همه جانبه داشته باشند و پیگیری و رایزنی کنند. همه باید پای کار بیایند و در کسب این کرسی مهم کمک کنند. نایب رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: 14 نفر نامزد شده اند و 6 نفر انتخاب خواهند شد. درخصوص حمایت مسئولان نیز باید بگویم که جلسات مختلفی با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و قرار شده همه کمک کنند تا اتفاق خوبی رخ بدهد.