آرشیو چهار‌شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۱
جامعه
۱۰

کمک 121 میلیارد تومانی مردم نیکوکار به کمیته امداد در عید قربان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: طبق آخرین آمار 121 میلیارد تومان در روز عید قربان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

علیرضا عسگریان با اشاره به آمار اولیه نقدی و غیرنقدی نذورات مردمی در روز عید قربان، به تسنیم گفت: طبق آخرین آمار تا به روز سه شنبه، 121 میلیارد تومان در روز عید قربان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

عسگریان افزود: آمار اولیه نشان از رشد50 درصدی به آمار اولیه سال گذشته دارد و پیش بینی می شود این رقم تا اوایل هفته آینده افزایش یابد و در نهایت میزان نهایی نذورات در روز عید قربان امسال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس تدابیر انجام شده، تمامی نذورات جمع آوری شده در روز عید قربان در مناطق مدنظر کمیته امداد در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: نذورات نقدی که به صورت متمرکز در حساب های کمیته امداد واریز شده در مناطق مرزی که با فقر روبه رو هستند توزیع شده است.

 عسگریان گفت: خوشبختانه کمک های مردمی هموطنان به نیازمندان و محرومان و مددجویان کمیته امداد در این ایام قابل توجه بوده و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.