آرشیو چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۱
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

ناکارآمدی کارنامه دولت است

 علی قلهکی: «‏روحانی: القای ناکارآمدی دولت، محور اصلی جنگ روانی دشمن است. پی نوشت: روحانی طوری صحبت می کنه که انگار این القا در ذهن مخاطب به اشتباه شکل گرفته! کارنامه 7ساله دولت، جلوی چشم مردم است؛ دو فقره از مصادیق این ناکارآمدی، سهمیه بندی بنزین و زخم کهنه ‎هفت تپه است.»

آلمان پناهگاه تروریست ها

 مصطفی قمری وفا: «سنگ تمام BBC برای یک تروریست جنایتکار و قاتل مردم ایران؛ آزارش به مورچه هم نمی رسید! دختر شارمهد در مصاحبه اذعان می کند: «ما تابعیت آلمان را داریم!» آلمان پس از آمریکا و انگلیس به پناهگاه تروریست ها تبدیل شده است؟ وزارت خارجه آیا سفیر آلمان در تهران را احضار می کند؟»

ظلم به مسلمانان کشمیر

 کاربری نوشت: «مسلمانان کشمیر به دلیل نژاد و قرار گرفتن در موقعیت آب و هوایی و زمین های حاصلخیز سال هاست در چنگال استعمارگران قرار گرفته و شاهد کشتار آنها هستیم.»

ترامپ دو رو

 مهدی کشت دار: «‏ترامپ 25 تیرماه برای سه اغتشاشگر آبان ماه اعدام نکنید زده، امروز هم برای بمبگذار دو ماراتن بوستن تقاضای اعدام کرده منتهی روش نشده اعدام کنید بزنه.»

سیاه بازی

 سیدعلی موسوی: «‏پوشش جدال خانوادگی جناب نعمت زاده توسط صدا و سیما و بی بی سی فارسی در نوع خود جالب است! از یک سو نعمت زاده وزیر اسبق صمت خود و خانواده اش را در سیمای ملی تطهیر می کند از سوی دیگر داماد فراری جناب وزیر با حضور در بی بی سی خود را تطهیر و خانواده را سیاه می کند!»

جمشید شارمهد

 پیمان علیشاهی با انتشار این کاریکاتور نوشت: «پول میگیرن از راه دور ترور کور انجام میدن، مرد میدون نبرد نیستن این موشهای ترسو!»

فلسفه غدیر

 سید محمدمهدی میرباقری: «عید بودن غدیر به خاطر این است که عبور ما از حجاب های ظلمانی و سیر در مقام حجاب های نورانی تا رسیدن به سرچشمه توحید در غدیر ممکن شده است. غدیر است که توحید به گونه ای در دین اسلام تجلی کرد که خدای متعال این را پذیرفت و مرضی خدای متعال شد.»

درست ببینیم

  مجتبی روحی زاده: «در سئول پایتخت کره جنوبی پیشرفته و جهان اولی دارای سامسونگ و... از هر 5 نفر جوان یکیشون در اتاقهایی حدود 4 تا 12 متری زندگی می کنند که بیشتر به یک زندان شبیه هستند تا محلی برای زندگی. زشتی ها و معایب خودمون رو با زیبایی های ظاهری بقیه مقایسه نکنیم. یکم به خودمون بیایم!»