آرشیو چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

#تشنگی_ابوذر

 لواسانی از تهران: به علت آبیاری نشدن درختان از پل اول بلوار ابوذر تا پل دوم، برگ درختان زرد شده و درحال خشک شدن است.

#بدحسابی_بانک

 یک شهروند:  از خرداد ماه تاکنون که 30 درصد سهام عدالتم را نزد بانک صادرات فروختم، تمام وجه آن به حسابم واریز نشده است!

#ازدواج_گران

شهبازی از ورامین:  بسیاری از جوانان به علت گرانی و تورم بسیار زیاد از ازدواج دوری می کنند و علاقه ای به تشکیل خانواده ندارند که متاسفانه این موضوع در سال های آتی مشکلات بسیار زیادی را در جامعه به وجود می آورد.

#کیفیت_نت

نائینی از تبریز:  نه تنها قیمت بسته های اینترنت گران شد بلکه کیفیت آنتن دهی اپراتورها نیز کاهش پیدا کرده است. وگاهی اینترنت قطع می شود.

#گرانی_موبایل

صداقت از تهران:  با وجود وعده مسوولان نسبت به ارزان شدن قیمت تلفن همراه، ولی نه تنها قیمت ها کاهش پیدا نکرد، بلکه گرانتر نیز شد.

# هجرت- تاریکی

 پناهی از تهران: بلوار هجرت واقع در منطقه 14شهرداری تهران بدون روشنایی است و رانندگی در شب برای رانندگان سخت و دشوار است. علاوه بر این رفت وآمد در تاریکی برای شهروندان با خطراتی همراه است.

 
جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه شنبه مورخ 20/03/1399 با عنوان «آسفالت رودهن»، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: در محور رودهن- بومهن عملیات راهداری و نگهداری جاری محور شامل لکه گیری، درزگیری، چاله پرکنی و... به صورت مداوم در طول سال انجام می شود.

 با عنایت به صدور مجوز و تامین اعتبار لازم، لکه گیری هندسی محور هم در دستور کار است که پس از انجام فرآیند مناقصه و انتخاب پیمانکار ذی صلاح اقدام لازم انجام خواهد شد.