آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۲
اقتصادی
۴

برخلاف وعده مسئولان وزارت صمت قیمت خودرو همچنان می تازد

با وجود همه وعده ها برای مدیریت بازار خودرو، قیمت ها در این بازار همچنان صعودی است به طوری که پراید با قیمت 81 میلیون تومان و پژو 405 با قیمت 142 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و این در حالی است که قرار بود خودروسازان با دریافت مجوز افزایش قیمت محصولاتشان و عرضه خودرو زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار فراهم کنند.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد دیروز قیمت هر دستگاه سایپا 131 در بازار با رشد سه میلیون تومانی نسبت به 10 روز گذشته به 81 میلیون تومان رسید و در عین حال سایپا 111 با قیمت 93 میلیون تومان در بازار معامله شد که رشد چهار میلیون تومانی را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرده است. همچنین هر دستگاه سایپا 132 نیز با قیمت 81 میلیون تومان در بازار عرضه گردید.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.