آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۸۳۲
سیاسی
۳

روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس: پوپولیسم، طرح شفافیت آرا را تهدید نمیکند

روح الله متفکرآزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در گفت وگو با «رسالت» بیان کرد: شفافیت آرای نمایندگان طرحی است که مدت هاست نخبگان کشور در آرزوی تصویب و اجرایی شدن آن هستند. درخواست مردم از مجلس برای شفافیت در تمام حوزه ها اعم از شفافیت مالی، رای و امور کمیسیون هاست که مطالبه مترقی و درستی است. این طرح در دوره دهم مجلس به رغم ملاحظات یا عدم اجماع نظر به تعویق افتاد. اما این طرح در مجلس یازدهم جزء اول طرح های ارائه شده بود و بنده نیز جزء طراحان آن بودم. وی افزود: زمانی که در حال طراحی این طرح بودیم نظرات این بود که تمام ابعاد شفافیت را در این طرح نیاوریم و شفافیت در سایر حوزه ها در طرح های بعدی ارائه شود. در این طرح سعی بر این بود که اشکالات طرح شفافیت آرای قبلی پوشش داده شود.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.