آرشیو پنج‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۵
رسانه: شبکه
۷
گزارش

شبکه آموزش سیما جمعه ها «نوسان» خواهد داشت

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، به ویژه بازار بورس، تهیه و تولید وجمعه ها ، حوالی ساعت 21 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در جهت جهش تولید و حمایت از تولید ملی و وقوع  بحران کرونا و رکود بسیاری از کسب و کارها، شاهد اقبال گسترده و بی سابقه مردم به سمت سرمایه گذاری در بازار بورس هستیم.

هرچند بازار بورس، ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری دارد ولی عدم اطلاع و شناخت کافی از این بازار و ناآگاهی از ریسک و شرایط سرمایه گذاری ، می تواند خطر جدی را متوجه اندوخته ها و سرمایه های مردم کند.

برنامه نوسان به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، به ویژه بازار بورس، تهیه و تولید شده است.این برنامه که شامل مروری بر رویدادها و مهم ترین اخبار هفته بازار بورس و سرمایه و آموزش نکات کلیدی و مهم معاملات و خرید و فروش هاست، با دعوت از اساتید و کارشناسان خبره و صاحب نظر، به تحلیل مسائل روز این بازار می پردازد.

در برنامه این هفته 17 مرداد با حضور مهندس حسین زمانی، مدرس و تحلیلگر بورس و بازار سرمایه، دکتر علی سعدوندی  مشاور بانکداری و سرمایه گذاری و تامین مالی و سیدامیر وکیلیان،تحلیلگر بازار سرمایه و سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا(بورس) به بررسی شرایط کنونی بازار بورس کشور و پیش بینی آینده آن  پرداخته می شود.

در هربرنامه یک سوال ویژه بینندگان، مطرح و به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ درست را به شماره پیامک 30000701 ارسال کنند، شش ماه اینترنت پرسرعت رایگان اهدا می شود.

برنامه نوسان  به تهیه کنندگی و کارگردانی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه ، در گروه مهارت های عمومی شبکه آموزش تولید و جمعه ها حوالی ساعت 21 پخش می شود.