آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۵
حوادث
۱۹

درددل عمه، با اسیدپاشی گره خورد

زن جوان بعد از آن که پای درد دل عمه اش نشست برای انتقام از شوهر او، با همدستی پسر جوانی، روی شوهرعمه اش اسید ریخت.

 به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 6 صبح بیست و ششم خرداد امسال مردی 60 ساله راهی محل کارش در یک برج معروف در شمال تهران شد، اما در خیابان کارون قربانی اسیدپاشی زن و مرد موتورسواری شد.

پس از این حادثه،پرونده ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران از شاکی تحقیق کردند که معلوم شد او مدام با همسرش درگیر بوده و اختلاف داشتند و نسبت به رفتارهای هم سوءظن داشتند. همچنین شاکی 65 میلیون تومان پول بابت مهریه و نفقه به زنش پرداخته و در خانه های جدا زندگی می کردند.

پلیس بعداز بازبینی دوربین های مداربسته و تحقیقات بعدی دو روز پیش هویت مرد موتورسوار را شناسایی کرد و وی بازداشت شد.متهم گفت: راننده تاکسی اینترنتی ام، مدتی پیش با شیوا که طلاق گرفته و فرزند داشت از طریق دوستم آشنا شدم و به خانه اش می رفتم. او برادزاده همسر شاکی بود و از بدرفتاری های شوهر عمه اش می گفت. قصد انتقام از این مرد را داشت من برای او یک بطری اسید به مبلغ 20 میلیون تومان خریدم. روز حادثه مقابل خانه شاکی رفتیم تا او را تعقیب و محل کارش را پیدا کنیم که شیوا با اسید او را سوزاند.

در ادامه شیوا نیز بازداشت شد و گفت: سال ها بود شاکی با عمه ام اختلاف و درگیری دارند وجدا زندگی می کنند. این اواخر بیشتر پای درد دل عمه ام می نشستم که فهمیدم خیلی اذیت شده و به او قول دادم شوهرش را با پیدا و تنبیه کنم. به همین دلیل رویش اسیدپاشیدم.

برای دو متهم پرونده قرارقانونی صادر و قرارشد از همسر شاکی هم تحقیق شود.