آرشیو سه‌شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۵
جامعه
۱۰

نجات 20 بیمار از آتش سوزی بیمارستان در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از نجات 20 بیمار در جریان آتش سوزی بیمارستانی در خیابان سخایی خبر داد.

جلال ملکی به فارس گفت: در ساعت 2 بامداد دیروز وقوع یک فقره آتش سوزی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ماموران آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان سرهنگ سخایی مراجعه کردند که متوجه وقوع حریق در بیمارستان شدند.

 ملکی افزود: بررسی ها حکایت از آن داشت در یک ساختمان 7 طبقه از این مرکز درمانی در طبقه منفی2 انباری حدودا 10 متری آتش گرفته است. در این انباری مقدار زیادی پرونده های راکد مربوط به سال های قبل بیمارستان نگهداری می شد که طعمه حریق شده و دود بسیار شدیدی در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با توجه به بازدیدهای قبلی از این بیمارستان خود را از راه های موجود به طبقه منفی2 رسانده و تلاش خود برای اطفای آتش را آغاز کردند.

سخنان سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهارداشت: همزمان تعدادی از آتش نشانان به طبقات بالایی که بخش های تخصصی سی سی یو و بخش های مربوط به شیمی درمانی بود رفتند تا بیماران حاضر در این بخش ها را نجات دهند که خوشبختانه همزمان با اطفاء آتش حدود 20 نفر از بیماران از این بخش ها به سلامت بیرون آمدند و در این حادثه فردی مصدوم نشد.