آرشیو سه‌شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۸
زندگی
۱۳

حق با شماست

#مشاغل - سخت

محمدی از قم: با این که قانون مشاغل سخت و زیان آور مصادیق این قانون را به طور کامل مشخص کرده، ولی تامین اجتماعی برای مشمولان این قانون رویه یکسان ندارد و عده ای را دچار مشکل می کند. چرا بازنشستگی مشمولان این قانون این همه با دشواری روبه روست؟

# روستا- آسفالت

معینی از اراک: وضعیت آسفالت بسیاری از روستاهای اراک مناسب نیست. البته بسیاری از روستاها همچنان راه های خاکی دارند و با این که وعده تبدیل راه های خاکی به آسفالته زیاد شنیده می شود اما خبری از آسفالت نیست.

# سهام- عدالت

جمعی از شهروندان: در حالی که اکنون صحبت از فروش 30درصد دوم سهام عدالت به میان آمده اما هنوز بسیاری از فروشندگان 30درصد اول این سهام موفق به دریافت مبلغ آن نشده اند. از مسوولان درخواست رسیدگی داریم.

#جوی- نظافت

سیفی از تهران: جوی های آب منطقه 14 تهران به جای این که محلی برای هدایت آب های سطحی باشد به مکانی برای تجمع زباله تبدیل شده است. این مشکل در بسیاری از خیابان های اصلی و فرعی این منطقه وجود دارد و جوی های آب به شدت آلوده هستند. این در حالی است که برخی رفتگران نیز با جارو کردن زباله های خیابان در جوی ها به این مشکل دامن می زنند. از مسوولان شهرداری درخواست رسیدگی دارم.

#تجمع- کرونا

وحیدی از تهران: با این که شیوع کرونا هنوز جدی و آمارها افزایشی است اما تجمع مقابل مجلس و ساختمان وزارت آموزش و پرورش همچنان برقرار است. تجمع کنندگان به دنبال حق و حقوق خود هستند، اما ازدحامی که ایجاد می کنند فرصت خوبی برای انتشار بیماری است.

# ساختمان-ناایمن

مرادی از رباط کریم:  مسوولان آتش نشانی مدت هاست از وجود ساختمان های ناایمن در پایتخت سخن می گویند و هشدار می دهند احتمال بروز حوادثی همچون ساختمان پلاسکو بسیار زیاد است. چرا با وجود چنین هشدارهای جدی، کاری برای رفع ناامنی ساختمان ها انجام نمی شود؟