آرشیو سه‌شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۵۷
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

مقایسه جالب درآمد نیمار

تسنیم : پاری سن ژرمن فردا شب در لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا ایتالیا می رود. حالا یک مقایسه جالب در مورد شرایط اقتصادی این دو باشگاه انجام شده است. تفاوت توان اقتصادی پاری سن ژرمن با آتالانتا زمانی بهترقابل درک است که بدانید تنها نیمار به اندازه تمام بازیکنان آتالانتا حقوق می گیرد، آن هم نه فقط بازیکنان ترکیب اصلی بلکه کل بازیکنان این تیم. نیمار 36 میلیون یورو در سال حقوق دریافت می کند.

پیشنهاد نجومی رئال برای دیبالا

فارس : باشگاه رئال مادرید برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس پیشنهادی نجومی داد. پیشنهاد وسوسه کننده اول رئال برای شکار پائولو دیبالا 100 میلیون یورو به علاوه تونی کروس و ایسکو است. البته بیانکونری در شرایط کنونی به دلیل تغییر درکادرفنی تصمیمی برای مذاکره ندارد. این درحالی است که ایسکو و کروس در نقل وانتقالات ارزشی بالغ بر 110 میلیون یورو دارند.

200 میلیون پوند برای خرید

ایسنا : مالک روس باشگاه چلسی رقم بالایی برای خرید بازیکن جدید در اختیار فرانک لمپارد گذاشت. رومن آبراموویچ 200 میلیون پوند برای خرید بازیکن جدید در اختیار سرمربی گذاشته است تا لمپارد دغدغه مالی برای خریدهای خود نداشته باشد. اوبلاک دروازه بان تیم فوتبال اتلتیکومادرید از گزینه های جدی چلسی برای نقل وانتقالات است.

تقلب چهار کشور در شطرنج آنلاین!

تسنیم : مسابقات شطرنج المپیاد جهانی از هفته گذشته به صورت آنلاین آغاز شده است. با توجه به شیوع کرونا، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت این دوره از مسابقات را به صورت آنلاین و با قوانین مخصوص برگزار کند. در این میان با وجود قوانین سختگیرانه ای که برای حضور در این رویداد وضع شده، اما برخی از شطرنج بازان اقدام به تقلب کردند که این مساله از چشم مسوولان برگزاری دور نمانده است. فدراسیون جهانی در همین رابطه رسما اعلام کرد که چهار بازیکن از کشورهای مالی، برونئی دارالسلام، هنگ کنگ و نیکاراگوئه تقلب کرده اند و دیگر حق شرکت در این مسابقات را ندارند.

بازی با لشکر کرونایی ها!

ایسنا : در لیگ مراکش تیم فوتبال الاتحاد طنجه مجبور است با وجود 26 بازیکن مبتلا به کووید-19 به میدان برود. جالب اینکه سرمربی اسپانیایی این تیم هم به کرونا مبتلا شده و جزو افراد پرخطر محسوب می شود. در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال مراکش تیم الاتحاد را مجبور به بازی کرده است آن هم بدون اینکه مبتلایان به کووید-19 قرنطینه شوند.