آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۶
ورزشی
۹

برگزاری لیگ، اولویت فدراسیون وزنه برداری

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: تمامی ورزشکاران شرایط حضور در المپیک را نمی دانند و این موضوع باعث سردرگمی همه شده است.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: وزنه برداری مثل تمام رشته ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. تمام مسابقات و اردوها به تعویق افتاده و یک سردرگمی برای ورزشکاران پیش آمده که نمی دانند شرایط حضور در المپیک چگونه خواهد بود و همه چیز به آینده موکول شده است. منتظر هستیم ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی درخصوص تقویم مسابقات می گیرند. وی درخصوص کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا برای شروع تمرینات ملی، گفت : اگرچه وزارت ورزش باید مجوز آغاز فعالیت دوباره را صادر کند اما ما فعلا مسابقه ای در پیش نداریم.

دو مسابقه آسیایی و جهانی در پیش داریم که فدراسیون جهانی و آسیایی زمانش را اعلام نکرده اند. رشته ای مانند کشتی تکلیفش مشخص شده و امسال هیچ مسابقه ای را برگزار نمی کنند اما تکلیف ما مشخص نیست. وزنه برداران خودشان در حال تمرین کردن هستند و آمادگی نسبی دارند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در رابطه با برنامه ریزی های این فدراسیون برای مسابقات آینده عنوان کرد: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه برداران ما از این مسابقات منتفع می شوند. با رئیس کمیته مسابقات جلسه ای داشتیم و قرار شده با هماهنگی تیم ها و آماده سازی شرایط، جهت کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنیم. قطعا این رقابت ها در اولویت ما است و تا آخر سال آن را برگزار می کنیم.