آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۶
اخبار کشور
۹

مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس و متهمین این پرونده محکوم شدند

روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس و دیگر متهمین این پرونده در دادگاه بدوی به حبس تعزیری، جزای نقدی، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

به گزارش ایرنا، این روابط عمومی اعلام کرد: رای دادگاه نخستین درخصوص اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس صادر شد و متهم ردیف اول این پرونده که پیش از این سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس را بر عهده داشت به اتهام دریافت 28 فقره رشوه تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفته بود که پس از برگزاری جلسات دادگاه در شعبه 101 دادگاه کیفری دو شیراز از این حیث  به تحمل 10 سال و یک ماه حبس تعزیری، پرداخت 17 میلیارد و 933 میلیون ریال جزای نقدی، 74 ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

این گزارش حاکی است: متهمان ردیف های  دوم و سوم این پرونده نیز که به اتهام  پرداخت رشوه به متهم ردیف اول تحت تعقیب قرار گرفته بودند نیز هر کدام به تحمل 3 سال و یک ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

همچنین متهم ردیف چهارم این پرونده نیز که با اتهام  پرداخت رشوه تحت تعقیب قضایی قرار داشت به تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

 رای صادره درخصوص متهمین این پرونده قابلیت تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان فارس را دارد.

حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان صبح روز شنبه دهم خردادماه بازداشت شد. کامیاب از 28 خرداد 1394 مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان فارس را عهده دار بوده است، وی پیش از تصدی این مسئولیت، مدیرعاملی باشگاه برق، کانون های ورزشی، رئیس هیئت های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی و دبیرکلی مجمع خیرین ورزش استان فارس را برعهده داشت.