آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۹
ورزش
۱۷

شایان مصلح: حرف هایی شنیدم که امیدوارم درست نباشد

مهدی قائدی تمارض کرد!

شایان مصلح نقش اول دو بازی متوالی استقلال و سپاهان بود. در هر دو بازی داوران برخورد او با شیخ دیاباته و مهدی قائدی را پنالتی تشخیص دادند. این یعنی تکلیف دو بازی تا حدودی با حرکات شایان روشن شد! مصلح اما به شدت از این دو اتفاق شاکی است.

این بازیکن ابتدا درباره خطا روی دیاباته می گوید: «در آن صحنه به جای این که داور برای ما خطا بگیرد، برای استقلال پنالتی گرفت.» او درباره آن بازی ادامه می دهد: «در صحنه ای بازیکن استقلال پای من را زد و داور به جای این که خطا به نفع سپاهان بگیرد، به من کارت زرد نشان داد.»

مصلح درباره پنالتی روی مهدی قائدی هم چنین نظر می دهد: «پشت من به مهدی قائدی بود. اصلا او را نمی دیدم. خطایی روی قائدی نکردم. داور باید به خاطر تمارض به این بازیکن کارت زرد نشان می داد ولی پنالتی گرفت.» مدافع سپاهان در پایان حرف های مبهمی می زند: «حرف هایی می شنوم که امیدوارم درست نباشد. نمی خواهم به آنها دامن بزنم تا دوباره داستان شود. همه چیز را به خدا سپردم که خودش همیشه هوایم را داشته.»

شایان دیروز ترجیح داد بیش از این صحبت نکند. وقتی از او سوال می کنیم آیا به داوری شک و تردید داری  یا معتقدی کاری علیه ات صورت گرفته،  می گوید: «نمی خواهم درباره این مساله حرف بزنم و فعلا سکوت می کنم.»