آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۹
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

 قاتلان جوان 34 ساله در مراغه شناسایی و دستگیر شدند.دادستان مراغه با اشاره به این خبر اظهار کرد: در پی کشف جسدی سوخته اواسط سال 98 در حاشیه یکی از روستاهای شهرستان مراغه، پرونده به بازپرسی ویژه قتل ارجاع و پس از تحقیقات مشخص شد جسد مربوط به جوانی 34 ساله بوده که پس از قتل سوزانده شده است. چهار نفر در این ارتباط دستگیر و به اتهام مشارکت در قتل عمدی روانه زندان شدند.وی انگیزه این  قتل را ناموسی عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی رامسر از زخمی شدن 10نفر در درگیری دیشب پلاژ شهرداری این شهر خبر داد.درگیری بین مسافران و افراد بومی دیشب در پلاژ شهرداری این شهر با ورود نیروی انتظامی پایان یافت. سرهنگ علی قیصری افزود: 10 نفر در این درگیری زخمی و برای درمان به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شدند.ضاربان هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از کشف یک پرونده برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان شهرستان طبس خبر داد و گفت: متهم نوه شاکی از آب درآمد. سرهنگ محمدپور اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان طبس مبنی بر این که مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده،رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. پس از بررسی کارشناسان پلیس فتای طبس مشخص شد مبالغ در قالب خرید شارژ به صورت اینترنتی از حساب شاکی برداشت شده است. با پیگیری کارشناسان پلیس، متهم که دختر خانمی جوان بود مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه پس از حضور  پلیس فتا مشخص شد نوه شاکی بوده و به جرم خود اقرار و اظهار کرد از سال 96 که مشخصات کارت پدربزرگ خود را دراختیار داشته از آن فقط برای خرید شارژ استفاده می کرده است.با توجه به این که متهم نوه شاکی بوده، وی از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام کرد.