آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۷
اخبار کشور
۳

اهدای 1000 سری جهیزیه به زوج های جوان فارس

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس گفت: یک هزار سری جهیزیه از طرف سپاه فجر به زوج های نیازمند استان فارس اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلال یارمحمدی ، با بیان اینکه سپاه و بسیج با همراهی خیرین فارس اقدامات موثری در قالب رزمایش کمک مومنانه داشته اند، گفت: آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا بخشی از اقشار محروم فارس را تحت تاثیر قرار داده و سپاه فجر با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود در استان به دنبال کاهش این آسیب ها و حمایت از اقشار محروم است.

وی گفت: همزمان با ایام عیدالله الاکبر عید غدیر 1000 سری جهیزیه از طرف قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد بن موسی(ع) سپاه فجر به زوج های نیازمند استان فارس اهدا شد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه اقلام موجود در این جهیزیه ها تولیدات کارخانجات کشور هستند، گفت: این جهیزیه ها با مشارکت زوج های جوان تهیه شده و حمایت از کالای داخلی و اشتغال کارگران ایرانی از اهداف مهم این طرح بوده است، همچنین قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد بن موسی (ع) سپاه فجر علاوه بر مشارکت در خرید، انبارداری و توزیع این جهیزیه ها را نیز بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور تعداد 35 سری جهیزیه نیز توسط ناحیه بسیج عشایری به زوج های جوان عشایر کشور در منطقه دارنگون شیراز اهدا شد.

یارمحمدی ، افزود: آئین اهدای جهیزیه به زوج های جوان با حضور سرتیپ سیدضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.