آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۷
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

از ادعا تا واقعیت وطن پرستی

 سید فخرالدین ایزد گشب: «در حیرتم از جماعتی که با ادعای وطن پرستی برای شایعه فروش جزیره کیش یقه خود را پاره می کنند اما نسبت به واقعیت های تاریخی بی تفاوت هستند. اگر فروش جزیره کیش فقط یک شایعه بود از دست دادن جزیره بحرین که تماما واقعیت بوده است.22مرداد روز جدایی بحرین از خاک ایران توسط شاه خائن»

خیانت پهلوی

 علیرضا گرائی: «تفاوت شرف، غیرت، وطن پرستی و...جمهوری اسلامی و رژیم دست نشانده پهلوی را از همین چند خط زیر می توان فهمید: جمهوری اسلامی220هزار شهید داد تا یک وجب از خاکش را دشمن نتواند حتی به زور توپ و تانک بگیرد؛پهلوی ناموس ایران، بحرین را با یک اخم انگلیس عروس کرد به حجله فرستاد...»

دقیقا درست می فرمایید

‏  پهلوانی: «آقای روحانی فرمودند با فحاشی مشکل کشور حل نمیشه که! دقیقا درست می فرمایید، ولی یه بزرگواری با جملات «برید به جهنم»،«برید جای گرم تا نلرزید»،«بی شناسنامه ها»،«عصر حجری» و... 7-8 سال کشور رو اداره کرد. شاعر می فرماید: خود شکن آئینه شکستن خطاست.»

از هشتگ اعدام نکنید چه خبر؟

 آدم: «در راستای اصلاحات آقای رئیسی، قوه قضائیه کمیته عفو ایجاد کرده که تا پای دار هم دنبال رضایت گرفتن هستن و توی چندماه اخیر بیشتر از 165 مورد پرونده قصاص، با گرفتن رضایت از اولیای دم منتفی شده!

البته اونا که هشتگ اعدام نکنید میزدن به نفع شون نیست اینا رو ببینن!»

سود گرانفروشی لبنیات در جیب دولت

 حاج حیدر:«تعزیرات حکومتی گفته افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی بوده؛ 5 شرکت لبنیاتی هم 12میلیارد تومان جریمه شدند. دقت کردید؟! افزایش قیمت لبنیات از جیب مردم رفته، وارد حساب شرکت های لبنیاتی شده، تعزیرات با جریمه از آنها گرفته، و به خزانه دولت واریز کرده!»

ماجرای کنکور

 سیدمحمود رضوی: «یک نفر از دولت به مردم و مجلس پاسخ بدهد که از شب قبل تا امشب وزارت بهداشت پروتکل های خود را کاهش داده یا معجزه ای رخ داده و سازمان سنجش توانائی اجرای پروتکل های سختگیرانه برای برگزاری کنکور را پیدا کرده است! خدا کند سلامت فرزندان مردم بازیچه سیاسی کاری برخی نشده باشد.»