آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۵۹
بورس
۱۰

صدای سهامدار

روزنامه «دنیای اقتصاد» مشکل سهامداران خرد در بازار سرمایه را در این ستون پوشش می دهد. شما خوانندگان که در بازار سهام فعال هستید می توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی در این حوزه از طریق واتس اپ یا پیامک برای ستون «صدای سهامدار» به شماره 09100897244پیام بفرستید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. نظرات شما ضمن درج در این ستون پیگیری خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که از چاپ نظرات حاوی توهین معذوریم.

    5463...0912: لطفا نسبت به افزایش بازه سفارش خرید تجدید نظرشود. سرعت خرید و فروش بسیار کند است و جایگاه یا نوبت هر پنج دقیقه یک مرتبه تغییر می کند.

  0587...0913: ارزش سهام «کترام» طی دو ماه گذشته به نصف رسیده و همچنان در حال سقوط است و شرکت هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

  6993...0912: شرکت پالایش و پخش که در این مدت از عرضه نشدن ETF خبر داشت آبشاری عرضه می کرد. این رانت اطلاعاتی رو فقط وزارت نفت داشته و به سهامداران خرد ضرر زده است.

  1994...0916: چرا سهام عدالت به پرتفوی شخصی اضافه نمی شود. ما روش مستقیم را انتخاب کرده ایم و می خواهیم خودمان سهام را مدیریت کنیم ولی هنوز امکان پذیر نیست.

  1402...0930: خواهش می کنم صدای من و بقیه سهامداران خرد «وآداک» را به گوش مسوولان مربوطه برسانید. 9ماه است نماد را بسته اند و اصلا جواب ما را نمی دهند. خداوکیلی انصاف نیست، آخه ما چه گناهی کرده ایم.

  ص. قلی زاده: با داشتن خانواده 6نفری از روستای صوفیان شهرستان کلاله از استان گلستان به علت سهل انگاری شورایاری ها سهام عدالت ما را نمی دهند. پدر و مادرم بیکار هستند و مشکلات مالی زیادی دارم.

  4086...0917: من 30 درصد سهام عدالتم را در تاریخ 19خرداد فروختم اما هنوز مبلغی برایم واریز نشده است. به بانک هم مراجعه کرده ام، می گویند خبر نداریم.

  1388...0938: کارگزاری بانک سپه سهام عدالت یک میلیونی مرا ظاهرا خیلی ارزان فروخته و در چند مرحله به طور پراکنده مبلغ بسیار ناچیزی واریز کرده و چند بار هم پیامکی با این مضمون که؛ وجه واریزی علی الحساب است، ارسال کرده تا از خشم بحق ما به خاطر زیان سنگین متحمل شده دور بمانند.