آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۸
شهرستان ها
۷

حوادث شهرستان ها

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کیش

کیش-  خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی ویژه  و پایگاه دریابانی کیش از کشف 3 میلیارد ریالی دستگاه استخراج  ارز دیجیتال در جزیره کیش خبر داد.

 سرهنگ علی اصغر جمالی، گفت: پس از اطلاع از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در جزیره کیش تیمی جهت بازرسی به محل اعزام در بازرسی از آنجا  38 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) قاچاق شناسایی کشف و ضبط شد. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی، متهم را شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند. جمالی تصریح کرد: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بدون داشتن مجوزهای قانونی جرم است و پلیس با کسانی که در این زمینه فعالیت غیرقانونی داشته باشند برخورد قاطعانه می کند.

دستگیری 5 نفر از اعضای شورای شهر مهاباد

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد، گفت: پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد به اتهام فساد مالی دستگیر شدند.

اصلان حیدری ، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی یک عملیات پلیسی منسجم شده متهمان را شناسایی و با هماهنگی از مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. وی با اعلام اینکه پیش تر نیز هفت نفر از کارکنان شهرداری به اتهام فساد مالی دستگیر شده بودند، افزود: با دستگیری پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهرستان جمع متهمان به 12 نفر رسید. وی اضافه کرد: این بازداشت ها در ادامه دستگیری شماری از کارکنان شهرداری مهاباد انجام گرفته است.

دستگیری فروشندگان برگ توتو در رضوانشهر

تالش-  خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: یک هزار و 200 عدد برگ توتو (پیش بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان کشف شد.

سرگرد «امیر وهاب زاده» گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع برگه های توتو در یک واحد صنفی بازی های ویدئویی در رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مغازه متخلف را شناسایی کردند. وی تصریح کرد: در بازرسی از این واحد صنفی یک هزار و 200 عدد برگ توتو (پیش بینی نتیجه فوتبال) کشف شد.  سرهنگ وهاب زاده از دستگیری سه متهم این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: این واحد صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.