آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۶۰
شرکت ها
۲۸
آموزش

توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران انجام شد: آغاز پذیرش ‎ دوره حرفه ای مدیریت کسب وکار

دنیای اقتصاد : دانشکده فنی دانشگاه تهران، پذیرش دوره حرفه ای مدیریت کسب وکار (DBA) گرایش مالی و سرمایه گذاری را آغاز کرد. مهم ترین دروس این دوره، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، اوراق بهادار مشتقه، مالی شرکتی و ارزشیابی سهام شرکت ها است که منابع این دروس با آزمون های بین المللی نظیر CFA و نیز آزمون های سازمان بورس و اوراق بهادار کشور منطبق است.

در پایان این دوره، دانشجویان به عنوان عضوی از جامعه متخصصان مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران، به عنوان اولین دانشگاه ایرانی بین دانشگاه های دنیا، می توانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار با نگرش مالی و سرمایه گذاری را اثبات کنند. همچنین، در این دوره برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین به کار گرفته می شود.

علاوه بر دوره DBA مالی و سرمایه گذاری، علاقه مندان می توانند در سایر گرایش ها از جمله: DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات نیز حاضر شوند که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می تواند در یکی از گرایشات نام نویسی کند.