آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۹۶۰
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

اسکوچیچ می ماند

ایسنا : پس از اینکه فیفا اعلام کرد مسابقات پیش مقدماتی جام جهانی 2022 به تعویق افتاده و سال آینده میلادی برگزار می شود، برخی رسانه ها از احتمال فسخ قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران خبردادند، اما سخنگوی فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد: «اردوی شهریورماه و نیز دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان در موعد مقرر برگزار خواهد شد. اسکوچیچ نیز مطابق روال گذشته به کارش ادامه می دهد.»

فوتسال ایران همچنان اول آسیا

دنیای اقتصاد : طبق آخرین رده بندی اعلام شده، تیم ملی فوتسال ایران همچنان در رده نخست آسیا و ششم جهان قرار دارد. سایت فوتسال رنکینگ جدیدترین رده بندی ماهانه تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران بدون تغییر جایگاه در رده ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت.در این رده بندی تیم های برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه، و پرتغال اول تا پنجم جهان هستند.

لیست مفصل یحیی

دنیای اقتصاد : با اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس، سرمربی این تیم خواستار جذب هفت بازیکن جدید در فصل نقل وانتقالات شده است. مهدی رسول پناه دیروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد یحیی گل محمدی نام هفت بازیکن جدید را برای پیوستن به پرسپولیس در اختیار او قرار داده است. قرار است مذاکرات جدی برای جذب این بازیکنان بعد از پایان مسابقات آغاز شود. گویا بازیکنانی هم در لیگ برتر و هم در دسته یک در لیست یحیی قرار دارند.