آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۳۱
حوادث
۱۹

ردپای داور فوتبال در باند سرقت مسلحانه

اعضای باند سرقت مسلحانه که کلکسیونی از جرایم را در پرونده مجرمانه خود دارند، به زودی در دادگاه محاکمه می شوند. یک داور فوتبال در این پرونده دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار جام جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده با شکایت والدین پسر نوجوانی آغاز شد. آنها به ماموران گفتند؛ افراد مسلحی پسرمان را ربودند اما وقتی با مقاومت او روبه رو شدند، چند خیابان پائین تر پسرمان را از ماشین به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

ماموران در ادامه از پسر نوجوان تحقیق کرده و مشخصات آدم ربایان را ثبت کردند اما موفق به دستگیری آنها نشدند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که چند ماه بعد دوباره شکایتی در منطقه شهرری به ماموران ارائه شد که با بررسی آن مشخص شد، دزدان مسلح به انبار یک مغازه در شهرری حمله کرده و با تهدید نگهبان، 150 میلیون تومان وسیله سرقت کرده اند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.