آرشیو چهارشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۴۱
ورزش
۱۷

توئیت فوتبالی

سوارز: لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسا در فهرست فروش رونالد کومان قرار گرفته است. در این میان گفته می شود پاری سن ژرمن دنبال جذب این مهاجم است. پاریسی ها می خواهند این بازیکن را جذب و او را در خط حمله زوج نیمار کنند.

ژکو: نشریه توتو اسپورت گزارش داد یوونتوس این روزها دنبال جانشینی مناسب برای گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی خود است. در همین راستا آندره آ پیرلو از مدیران یووه خواسته ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم را جذب کنند.

رونالدینیو: رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل که چند وقت پیش به دلیل جعل پاسپورت در پاراگوئه دستگیر و زندانی شده بود، روز گذشته بعد از پنج ماه زندانی بودن در این کشور سرانجام به دستور قاضی از حبس آزاد شد. بر اساس اعلام قاضی دادگاه، رونالدینیو حالا می تواند در پاراگوئه به هر جا که می خواهد سفر کرده و حتی خاک این کشور را ترک کند.

یوسین بولت: تست کرونای یوسین بولت، دارنده هشت مدال طلای المپیک در دوومیدانی مثبت اعلام شد. این دونده جامائیکایی حالا در خانه خود در زادگاهش قرنطینه خانگی شده است. بولت هفته گذشته جشن تولد 34سالگی اش را در حالی با حضور مهمانانش برگزار کرد که پروتکل های بهداشتی رعایت نشده و هیچ کدام از حاضران  در این جشن از ماسک استفاده نکرده بود.