آرشیو شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۳
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

 انفجار ساختمان سه طبقه در نسیم شهر به 30 ساختمان و 23 خودرو خسارت وارد کرد .

این حادثه دیروزعصر در یک باطری سازی در ساختمان سه طبقه  ای خیابان 24 متری «توحید» شمالی نسیم شهر رخ داد.  اما قدرت انفجار تا شعاع چندین متری به ساختمان های دیگر هم خسارت وارد کرده است.آتش نشانان در محل حاضر شدندو  به امدادرسانی پرداختند.  یک نفردر این حادثه کشته شدو بیست نفر  هم به طور سطحی زخمی شدند.  همچنین  این انفجار   باعث واردکردن خسارت به 30 ساختمان و 23 خودرو شد. احتمال   می رود  حادثه براثر انفجار یک کپسول گاز مایع باشد که آتش نشان  در حال تحقیق   درباره علت اصلی حادثه هستند.

 پسر نوجوان که عامل آتش سوزی دستگاه خودپرداز بانک مسکن بجنورد بود، بازداشت شد. او در اعترافاتش گفت به دلیل کنجکاوی و الگو گرفتن از بازی های رایانه ای دست به این آتش افروزی زده است.

عوامل  انتشار کلیپ غش کردن دانش آموزی در مدرسه، بازداشت شدند. همزمان با انتشار این کلیپ در فضای مجازی و نگرانی خانواده ها و تشویش اذهان عمومی پلیس فتا تحقیقات را آغاز کرد. معلوم شد این دانش آموز کرونا نداشته است و این فیلم دروغ بوده که دو نفر در این رابطه بازداشت شدند.

اعضای باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.  این باندها مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی که فرهنگ پاک و عامیانه ایلی و عشیره ای استان کهگیلویه و بویراحمد را با تهیه کلیپ های منحط و پخش در فضای های مجازی هدف قرار داده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و به جرایم خود اعتراف کردند.

زنی بعد از 22 سال توانست دخترش را پیدا کرده و با او ملاقات کند. یازدهم شهریور امسال زنی 24 ساله با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایتی را مطرح کرد و از پلیس برای یافتن مادرش کمک خواست. با تحقیق از او معلوم شد وقتی دوساله بوده والدینش از یکدیگر جدا شده اند. بعد از آن با پدرش زندگی می کرده و بعد از آن دیگر مادرش را ندیده و در حسرت دیدار وی بوده است.  بعد از این شکایت پلیس تحقیقات را شروع کرد و توانست رد مادر او را که در غرب تهران زندگی می کرد پیدا کند. این زن به پلیس آگاهی آمد و توانست بعد از 22 سال دخترش را ملاقات کند.