آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #فروش- بنزین

شهروندی از تهران: بسیاری از خودروهای باری و تاکسی ها با توجه به سهمیه بنزین زیادی که دارند آخر ماه سهمیه باقی مانده خود را به قیمت آزاد به فروش می رسانند که این موضوع تخلف است.

 #کم -فروشی- نان

عقیلی از تهران: با وجود گرانی نان، بعضی از نانوایان وزن نان را کاهش داده و کم فروشی می کنند. رسیدگی و بازرسی بیشتر باعث ممانعت از این تخلف می شود.

 #قطعه- خودرو

قلی زاده از اصفهان: بارها اعلام شده که تولید خودروسازان و قطعه سازان افزایش یافته، ولی گرانی و نایاب بودن قطعات افزایش یافته است و گاهی برای خرید یک قطعه باید چندبرابر پول پرداخت شود.

 #سود- کرونا

کاظمی از تهران: بعضی از سودهای مجامع شرکت ها به حساب سهام داران واریز نمی شود و باید این افراد به بانک مراجعه کنند. با وضعیت بیماری کرونا چرا رویه سابق تغییر نمی کند؟

 #مسکن-ملی

قاسمی از تهران: از سوی وزارت مسکن و شهرسازی و پروژه مسکن ملی پیامکی بابت کامل کردن مدارک ارسالی و رفع نواقص ارسال می شود، درحالی که هیچ اشاره ای به این که کدام مدارک ناقص است، نمی شود و مردم سردرگم می مانند.

 #حقوق-بشر

محمدی از تهران: دولت آمریکا با وجود ادعاهای فراوان درخصوص حقوق بشر و... علیه ایران، خود بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر است و سرکوب مردم خود گویای این واقعیت است.

 #کتاب - درسی

دماوندی از تهران: یک هفته از شروع سال تحصیلی گذشته است اما هنوز کتاب درسی در بعضی مناطق توزیع نشده است.

 
جوابیه

در پی درج پیامی دوشنبه 03/06/1399 با عنوان «عدم خط کشی خیابان میرداماد بعد از ترمیم آسفالت» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 3 شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: این معاونت پس از اتمام عملیات روکش آسفالت اقدام به خط کشی در محور میرداماد کرده است.