آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۴
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

قول کسب سه گانه به مسی

فارس : چند روز گذشته رسانه های اسپانیا از فعالیت های لاپورتا برای رسیدن به ریاست باشگاه بارسلونا پرده برداشتند. با اینکه بسیاری معتقد بودند «ویکتور فونت» می تواند رئیس بعدی بارسلونا باشد، ولی حضور لاپورتا در انتخابات می تواند تمام آرا را تغییر دهد. رسانه اسپانیایی «دسپورتس کواترا» مدعی شده که لاپورتا قدمی جدی برای انتخابات بارسلونا برداشته است. این رسانه حتی مدعی شده لاپورتا با مسی صحبت کرده و قول داده که یک بار دیگر کنار هم خواهند توانست سه گانه را کسب کنند.

 حریف غیرمنتظره برای بارسا

ورزش سه : به رسم هر سال و قبل از شروع بازی های بارسا در لالیگا، این تیم در جام خوان گامپر به مصاف حریف انتخابی خودش خواهد رفت. این بازی معمولا بین بارسا و یک میهمان نامدار برگزار می شود، اما امسال به خاطر بدون تماشاگر بودن بازی، از الچه خواسته شده که در یکی از روزهای 29 یا 30 شهریور رودرروی بارسا قرار بگیرد.

 امباپه رفتنی شد؟

دنیای اقتصاد : نشریه «تایمز» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه به مدیران باشگاه پاری سن ژرمن گفته قصد دارد تابستان آینده پارک دوپرنس را ترک کند. طبق این گزارش، باشگاه هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید از مشتریان اصلی ستاره فرانسوی پاریس هستند.

 اتفاق عجیب در شطرنج آنلاین

ایسنا : برگزاری مسابقات قهرمان شطرنج به صورت آنلاین تا به حال مشکلات بسیار زیادی ایجاد کرده که یکی از شایع ترین آنها، قطعی اینترنت و ناتمام ماندن بازی بوده است. این موضوع به دفعات ایجاد دردسر کرده، اما اتفاقی که برای شطرنج باز مشهور جهان رخ داد از جنس دیگری بود. گری کاسپاروف در بازی با فابیانو کاروانا از آمریکا قصد داشت مهره وزیرش را یک پله پایین بیاورد، اما موس در دستش لیز خورد و مهره وزیر او پایین آمد. کاسپاروف که نتوانست این حرکت را تصحیح کند، در نهایت به خاطر این شکست با عصبانیت از جا بلند شد و میز مسابقه را ترک کرد!