آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

از نظر استکبار جهانی، تمامی اراذل و اوباش فتنه بنزینی آبان 98 تا آخر عمر باید به برکت هشتگ های ضد اعدام از هرگونه اقدام قضایی مصون باشند! و لو اینکه اقدام به قتل و سرقت مسلحانه از مردم و... نمایند؟!

6273— 0912

واقعا مضحک است آلمانی که آثار بمب های شیمیایی اهدایی اش به صدام بر جسم مجروح جانبازان مشهود است و هنور قربانی می گیرد و ترامپی که فریاد شهروند سیاه پوست آمریکا در زیر فشار زانوهای پلیس این کشور بلند است برای قاتل کارمند سازمان آب شیراز هشتگ

«نه به اعدام» راه انداخته اند.

4190—0917

از کیهان و کیهانی ها که در انعکاس و پیگیری مشکلات مردم دقیق و نقطه زن هستند تقاضا داریم دولتمردان را به گونه ای ترغیب کنند تا در مدت

باقی مانده برای حل گرفتاری های ملت قدمی بردارند.

6379—0913

آن چیزی که برای مقامات آمریکایی دردآور شده این است که ملت ایران قدرت پوشالی آنان را برملا کردند و الگوی انقلاب اسلامی موجب آزادی جنوب لبنان از لوث کثیف صهیونیست ها شد و بعد از آن رژیم کودک کش اسرائیل در تمام جنگ ها شکست خورد. ایران اسلامی به همه ملت ها نشان داد که می شود مقاومت کرد و پیروز شد.

0609—0915

درخواست ما از دولت فعلی این است که در این چند ماهی که از عمرش باقی مانده است افتخار خروج هرچه زودتر از برجام نافرجام را در مقابل خروج آمریکای بدعهد و اروپای دنباله رو سیاست های استکباری آمریکا را به نام خود ثبت کند. وگرنه این افتخار به نام دولت جهادی و انقلابی دلسوز که ان شاءالله سال آینده مستعد خواهد گردید در تاریخ ثبت خواهد شد.

زاهد- رشت

آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود به مناسبت بازگشایی دانشگاه های کشور صحبت از رشد اقتصادی در ماه های تیر و مرداد کرد. شاید ایشان در ایران تشریف ندارند و یا گزارش های کذب دریافت می کنند.

1713—0915

وقتی ایران توانسته محاصره کشور ونزوئلا را بشکند و به این کشور نفت بفروشد چرا برای شکسته شدن محاصره کشور مظلوم و مسلمان یمن کاری انجام نمی شود که غذا و دارو به دست یمنی ها برسد و نجات پیدا کنند.

2393—0990

ما نه جداسازی بحرین از ایران را که شاه ملعون انجام داد قبول داریم و نه قرارداد امروز رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی را می پذیریم. این رابطه و آن اشغال باطل است و باید برگشت داده شود.

کاظمی- قزوین

وزیر سابق مسکن، به خاطر ناتوانی در ساخت مسکن مهر، آن را مزخرف خواند و با دهن کجی به جامعه بی مسکن، با افتخار اعلام کرد آجری روی آجر نگذاشته است و رفت. حال وزیر نفت نیز با خسارت های چند ده میلیاردی به کشور و ملت با حذف کارت سوخت و عدم ساخت پالایشگاه و قراردادهای خارجی پرضرر، اعلام می کند که ساخت پالایشگاه، به کثافت کشاندن کشور است! این مدیران ناکارآمد تا چند سال دیگر قرار است بر مسند وزارت تکیه زنند؟! مجلس انقلابی، برای چنین مدیران ناکارآمدی فکری بکند.

0594—0912 و 3949—0912  

دپو شدن این همه خودروها در پارکینگ ها برای 2-3 قطعه است؟ یعنی کشوری با این همه نخبه و تولید ماهواره و موشک، هواپیما، زیردریایی و... توان ساخت چند قطعه پیچ و مهره را ندارد؟! نکند خدای ناکرده قطعات را نگه داشته اند تا در فرصت مناسب در بازار آزاد فروخته شوند؟ آیا مسئولان این شرکت ها نمی دانستند قطعه نیست؟ پس چرا پیش فروش کردند و متعهد شدند ظرف یک ماه، دو ماه و سه ماه تحویل می دهند؟!

5107—0913 و 6960—0936

این چه عدالتی است که یک مربی فوتبال ماهیانه 500 میلیون تومان حقوق دارد ولی حقوق یک کارگر 2 میلیون و پانصد هزار تومان است. مسئولین کشور بابت این بی عدالتی باید شرمنده باشند که نیستند.

8455—0912

اکثر دامداران زحمتکش به جهت گرانی نهاده های دامی و دیگر مشکلات اقتصادی مجبورند دام های خود را با قیمت پایین بفروشند و به این ترتیب عده زیادی بیکار می شوند. با این وضعیت آینده چه خواهد شد؟

0811—0901

مسئولان دولتی به تناوب اعلام می کنند که تولید، 20 تا 30 درصد افزایش یافته است و از آن طرف مردم ملاحظه می کنند که قیمت ها 300 تا 400 درصد رشد یافته است. این واقعا از عجایب و معجزات تدبیری است که خط بطلان بر تمام متون و نظریات اقتصادی دنیا کشیده است!

3152—021

از آقای نبویان نماینده محترم مجلس بابت روشنگری در برنامه دستخط شبکه پنج سیما تقدیر و تشکر می کنم.

7345—0912

می گویند فوتبالیست ها با گل زدن باعث سرگرمی و نشاط مردم می شوند، پس باید پول خوبی دریافت کنند! با این حساب رزمندگانی که جان و ناموس مردم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند باید هم وزنشان طلا دریافت کنند. چون اگر آنها نبودند اثری از نشاط در کشور باقی نمی ماند.

توکلی

هرمزگان مرکز صید ماهی است. چرا ماهی در اینجا این قدر گران است؟! ماهی هوور کیلویی 70 هزار تومان؟!

3859—0917

شروع مهرماه هر سال مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام هاشمی نژاد از روحانیون انقلابی در سال 60 به دست منافقین جنایتکار می باشد. تقاضا داریم این روز در دستور کار بزرگداشت مناسبت ها قرار گرفته و چند سخنرانی آتشین ایشان در سال های اول انقلاب منتشر بشود.

5507—0915

صدور مجوز بالا رفتن قیمت خودرو هر سه ماه یک بار توسط شورای رقابت که زیرمجموعه دولت است سوق دادن جامعه به سوی التهاب و تورم است. اگر این روش صحیح است در این مدت که قیمت اجناس تا 300 برابر بالا رفته است چرا دولت هر سه ماه یک بار حقوق ها را افزایش نمی دهد؟!

امیرپور

چرا شرکت گاز مانند شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق برای آسایش مشترکان، تاریخ مراجعه بعدی مامورین ثبت کنتور گاز را اطلا ع رسانی نمی کند؟!

0701—-0935

6،5 کارخانه مطرح و بزرگ تولید محصولات لبنی مانند کره هستند که با احتکار آن باعث افزایش قیمت سرسام آور شده اند. چرا دولت با همین تعداد محدود برخورد جدی نمی کند که اینقدر به مردم فشار وارد نشود؟ بخشی از مردم گوشت که نمی توانند بخورند، مرغ همین طور، فقط تخم مرغ و محصولات لبنی بود که این ها را هم گران کردند.

امیری- تهران

پیشنهاد می شود در پایان هر سال تحصیلی دانش آموزان کشور استعدادیابی شوند تا انتخاب رشته آنان دقیق و درست انجام بگیرد و هزینه های دولت و خانواده آنها به هدر نرود.

0685—-0916

با توجه به افزایش مصرف گاز در کشور وقت آن رسیده که شرکت ملی گاز به کمک شرکت های دانش بنیان برای این که موتورخانه های گازی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی جای خود را به آبگرمکن های خورشیدی بدهند وارد عمل شوند.

9239—-0922