آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری از بازگشت وزنه برداران به اردو در اوایل آبان خبر داد و گفت: ما هماهنگی های لازم را با فدراسیون انجام داده ایم و اوایل آبان اردوی ما شروع می شود. برنامه ای که به فدراسیون ارائه کرده ایم این است که اردو را با 12 نفر شروع کنیم.

بهمن نیکخو مشاور مدیرعامل استقلال می گوید ظرف 24 تا 48 ساعت آینده تکلیف بازگشت استراماچونی به استقلال مشخص می شود و باشگاه آمدن یا نیامدن او را اعلام خواهد کرد. آنطور که شنیده می شود بازگشت استراماچونی به استقلال کاملا منتفی است. ضمن اینکه جدایی احمد سعادتمند و تغییرات مدیریتی در آینده ای نزدیک در استقلال به وقوع خواهد پیوست و آمدن یک سرمربی ایرانی گزینه بعدی است که البته همه اینها بعد از لیگ قهرمانان آسیا تعیین تکلیف خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز رسما با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تیم فوتبال الوحده امارات به دلیل عدم حضور در قطر از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.طبق اعلام AFC تمام امتیازات این تیم تا این مرحله از جدول رقابت ها حذف شد و در سرنوشت تیم های صعودکننده به مرحله بعد نقشی نخواهد داشت.با حذف بازی ها و امتیاز الوحده رده بندی گروه تغییر کوچکی پیدا می کند و تنها یک امتیاز از الاهلی عربستان کم می شود چون مقابل الوحده به نتیجه تساوی رسیده بود.ترتیب گروه A با حذف الوحده به شکل زیر شد:1- الاهلی عربستان: 3 امتیاز،2- استقلال: یک امتیاز و 3- الشرطه عراق: یک امتیاز. با حذف تیم اماراتی شانس استقلال برای صعود بیشتر شد چون دو تیم از گروه به مرحله بعد راه پیدا می کند و تنها یک تیم از این رقابت ها حذف خواهد شد.