آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۵
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

شیخ، استقلال را نگران کرد

ورزش سه : مهاجم مالیایی استقلال با وجود تهیه بلیت از سوی باشگاه به قطر نرفت تا شایعات درباره اش قوت بگیرد. شیخ دیاباته که گفته می شد همزمان با برپایی اردوی استقلال در قطر به این کشور سفر می کند، با گذشت پنج روز از این اردو همچنان در فرانسه به سر می برد. مسوولان باشگاه استقلال در آخرین اقدام یکشنبه شب از فرانسه بلیت مستقیم او را به دوحه تهیه کرده بودند و امید می رفت دیاباته به قطر برود اما این اتفاق نیفتاد. شیخ تاکنون توضیحی در مورد دلایل تاخیرش به باشگاه ارائه نداده است.

برانکو و تکذیب ادعای پرسپولیسی ها

فارس : اخیرا علی رغبتی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی خود خطاب به هواداران اعلام کرد با برانکو توافقاتی صورت گرفته و این مربی قبول کرده که مطالبات وی دو هفته دیگر پرداخت شود. حالا اما برانکو در این مورد گفته است: «هواداران پرسپولیس بدانند من نه کتبا و نه شفاها با این درخواست موافقت نکردم. وقتی آقایان دروغ به این بزرگی به مردم می گویند من چگونه باید حرف آنها را باور کنم؟» مهلت پرسپولیس برای تسویه مطالبات برانکو به پایان رسیده و باشگاه به زودی محروم خواهد شد.

بنا به تیم ملی برگشت

ایسنا : محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که چند روز پیش با پیامکی به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی استعفای خود را از ادامه فعالیت به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی اعلام کرده بود، صبح دیروز در فدراسیون حاضر شد و با دبیر و حمید سوریان گفت وگو کرد. براساس شنیده ها، بنا مشکلی برای ادامه فعالیت در تیم ملی نخواهد داشت.