آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# الوند _ فراموشی

باباخانی از همدان:

 مسوولان آن طور که باید به مشکلات کوه الوند رسیدگی نمی کنند و بیشتر به فکر توسعه گردشگری هستند در حالی که اگر توسعه پایدار نباشد محیط زیست به شدت آسیب می بیند.

# تهران _ پارکینگ

خسروی از تهران:

یکی از مشکلات شهروندان در تهران کمبود جای پارک است، مسوولان نه فقط حمل ونقل عمومی را توسعه نمی دهند، بلکه به فکر ایجاد پارکینگ هم نیستند.

#میرداماد _ سرعت _ گیر

عباسی از تهران:

تردد ایمن شهروندان در خیابان میرداماد مقابل مسجد الغدیر نیاز به سرعت گیر دارد، زیرا خودروها با سرعت زیاد از این محدوده عبور می کنند. لطفا شهرداری منطقه به این مهم رسیدگی کند.

#بازار _ کنترل

طالقانی از دزفول:

 افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم شرایط ناگواری ایجاد کرده است، به نظر می رسد مسوولان آن طور که باید برای کمک به مردم و رفع مشکلات تلاش نمی کنند.

#جوی _ آب _ زباله

یک شهروند از تهران:

 با این که بیماری کرونا باید بهانه ای برای رعایت بیشتر موازین بهداشتی باشد، ولی برخی شهروندان همچنان زباله های خود را در جوی های آب رها می کنند که برخی پاکبان های شهر نیز به این مساله دامن زده و پس از جارو کردن معابر، زباله ها را در جوی های آب می ریزند. از شهرداری تهران تقاضای رسیدگی دارم.

#کتاب _ دانش _ آموز

سادات از قم:

با وجود شروع سال تحصیلی و این که از مدت ها قبل بازگشایی زودهنگام مدارس پیش بینی شده بود، اما هنوز بسیاری از دانش آموزان کتاب ندارند. این موضوع باعث شده تا دانش آموزان رغبتی به حضور در مدرسه نداشته و آن را بی فایده بدانند.

#زندان _ جاده

یک زندانی:

زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند. از مسوولان تقاضای رسیدگی دارم. یکی از مهم ترین مشکلات، نبود خط اتوبوسرانی شرکت واحد در مسیر متروی کهریزک تا ندامتگاه و برعکس است که مشکلات زیادی را برای مددجویان و خانواده ها ایجاد کرده است.