آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

ضمن تشکر از اقدامات قوای مقننه و قضائیه در جهت حل مشکلات مردم، از این دو قوه درخواست می شود با جدیت به مسئله ارز و مشکلات و مفاسد اقتصادی ناشی از آن ورود کنند و نگذارند عده ای فاقد وجدان و یا نفوذی مردم را به خاک سیاه بنشانند.

1648—0915 و 2085—021

از دادستان محترم درخواست می شود یک بار برای همیشه تکلیف این به اصطلاح سلبریتی ها را روشن کند تا در سخنان خود اندیشه کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند چرا باید اجازه داشته باشند در دفاع از یک قاتل و قتل عمد با ترامپ هم صدا شوند؟ این طیف بی سواد ولی پرمدعا با عملکرد خود موجب تشویش اذهان شده و جامعه را ملتهب می کنند.

3707—0915

لازم است یک حرکت بزرگ مردمی در برابر عربده کشی های ضد انقلاب و منافقین و برخی نفوذی ها و نادان های داخلی که درباره اعدام قاتلی به نام «نوید افکاری» به هیاهو و جنجال پرداختند به حمایت فراگیر از دستگاه قضایی در اجرای فرمان الهی در فضای مجازی به راه بیفتد و با هشتگ های حمایت از قوه قضائیه، حربه هیاهو و جنجال از ضد انقلاب گرفته شود.

2914—0990

چرا قیمت مایحتاج عمومی مردم را که اغلب از تولیدات داخلی است به دلار گره زده اند؟ دولتمردان جواب بدهند این چه مدیریتی است؟! مگر همین آقایان سال 92 نمی گفتند مشکل کشور تحریم نیست و مدیریت است! تخم مرغ حدود دویست تومان را به بالای هزار تومان رساندند؟ دلار 3500 را به 27 هزار تومان. مسکن و سکه و... هم که قصه پرغصه خودشان را دارند.

آخوندی

عدم معرفی وزیر لایق برای وزارت صمت آن هم در این شرایط خاص اقتصادی کشور از گناهان نابخشودنی است! از مجلس شورای اسلامی درخواست می شود به این موضوع ورود کنند.

6273—0912

کمر مردم زیر بار گرانی و تورم خم شده ولی عده ای مرفه بی درد جامعه با بهره گیری از سوء مدیریت دولت و مسئولین مشغول دلالی دلار، سکه، ماسک و خودرو هستند. این ها از خون شهدا خجالت نمی کشند.

8003—0917

یکی دیگر از وعده های عمل نشده دولت راستگویان، سامان دادن و شفاف سازی هزینه های باشگاه های فوتبال کشور است که هرگز عملی نشد و سال به سال بدتر هم شد! چرا باید یک فوتبالیست در سال 3 میلیارد بگیرد ولی یک کارگر در طول سال 70 میلیون تومان؟!

4958—0916

در این شرایط ارزی کشور، باشگاه استقلال چه اصراری به استخدام مربی خارجی آن هم با مبلغ بالا دارد؟ مگر با مربی داخلی نمی شود قهرمان شد؟ اسراف تا به کجا؟!

توکلی

نشریات زنجیره ای با تحسین رفتار ذلیلانه رئیس جمهور صربستان، زمینه را برای توجیه رفتارهای تحقیرآمیز غربی ها با دولتمردان را فراهم می کنند!

8688—0938 و سید مجتبی مداین- تبریز

از سازمان بازرسی و کمیسیون اصل نود درخواست می شود به جریان فروش سهام عدالت و نارضایتی به حق فروشندگان که تعداد کثیری از مردمند ورود کند که واقعا به یک قضیه فرسایشی و خسته کننده تبدیل شده است. برای مثال شرکت سمات، کارگزاری را عامل تاخیر می داند و کارگزاری مذکور بالعکس. بنده هم که سهام عدالت یک میلیونی خود را صد روز است فروخته ام، متاسفانه فقط یک میلیون و پانصد هزار تومانش به حسابم واریز شده و از بقیه خبری نیست. چرا؟!

3171—0991

روزنامه هایی مانند ایران ارگان دولت کدام خدمات سرشار دولت و مجلس دهم را توانسته طی چند ماه اخیر کشف کند که حالا به مجلس تازه کار یازدهم رسیده و می پرسد که مجلس یازدهم برای معیشت مردم طی 100 روزه اخیر چه کرده است؟! گویا این 100 روز برای انحصارطلبان مدعی اصلاح طلبی از 7 سال دولت و 4 سال مجلس دهم بیشتر گذشته است!

2977—0933

از کشورهای خبیث اروپایی انتظار نداریم در برابر جسارت به ساحت پیامبر رحمت موضع بگیرند ولی تعجب از روزنامه های زنجیره ای و اصلاح طلبان است که خود را به کری و کوری زده اند و خفقان گرفته اند.

وحیدی

با خیانت رژیم پهلوی، بحرین که استان چهاردهم ایران بود و نماینده در مجلس داشت از کشور جدا شد و مردم شیعه این منطقه گرفتار عده ای وهابی شدند. امیدواریم روزی برسد که بتوانیم این قطعه جدا شده از خاک کشورمان را برگردانیم و مردم آن نجات یابند.

علیمردانی

سردمداران رژیم جنایتکار خلیفه در بحرین بدانند که به همراه رژیم جعلی و نجس صهیونیستی در باتلاق خفت و ذلت غرق خواهند شد و هیچ راه نجاتی برایشان متصور نیست.

نوربخش - مشهد مقدس

قیمت یک قالب کره یا یک جعبه دستمال کاغذی را نمی توانند ثابت نگه دارند ولی شعار دادند که کاری می کنم که مردم نیازمند دریافت یارانه نباشند! چقدر فاصله است بین شعار تا عمل؟! این ها همه اش نتیجه دوری از توده مردم و برگزاری جلسات پشت درهای بسته است که از درد واقعی مردم بی خبر می مانند.

مفیدی- بازنشسته

با پخش گزارش هایی که در رسانه ملی از اوضاع نابسامان لاستیک و خودرو و... صورت می گیرد، دل مردم بیشتر به درد می آید، زیرا هیچ اتفاقی با پخش این گزارش ها نیفتاده و آب از آب تکان نخورده است.

3280—0911

اخیرا با افت شاخص بورس همه مسئولین به فکر حمایت از سرمایه گذاران بورسی افتاده اند و در پی حل این معضل هستند، سوال بنده این است که سپرده گذاران بانکی که طی 3،2 سال اخیر به بانک ها و در حقیقت به دولت اعتماد کردند و سرمایه هایشان را در آنجا قرار داده اند طی همین سال ها که ارزش سپرده هایشان به خاطر افت ارزش پول به یک ششم کاهش یافته به کجا باید شکایت کنند چرا کسی همانند حمایت از بورس از سرمایه های این گونه افراد حمایت نمی کند؟!

6630—0613

یکی از افتخارات دولت آقای روحانی این بود که بیمه درمانی را همگانی کرده است. ولی الان 3 ماه است که 90 درصد این بیمه ها قطع شده است الان سالی 760 هزار تومان باید بابت بیمه واریز کنیم.

9219—0990

6تا 7 ماه گذشته در چندین مرحله پیگیری  و بررسی متوجه شدم با هر خرید و برداشت از حسابم، مبلغی هم به صورت اضافه از حسابم کسر می شود و هیچ گونه پاسخ قانع کننده و درستی هم دریافت نکرده ام.

محمود درویشی- قم

مسئولین وزارت صمت کارشان ناراضی ساختن مردم شده است. این وزارتخانه در توزیع لاستیک ماشین هم مشکل درست کرده و از عهده این کار هم برنمی آید.

7345—0912