آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۴
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

ایرانخوار

 آسید: «درآمد رضاخان از یک و نیم میلیون هکتار اراضی کشاورزی و جنگلی، مراتع، باغات و شکارگاه ها در سراسر ایران (10 درصد کل اراضی کشاورزی ایران) به سالانه 700 میلیون تومان می رسید. این درآمد برای رضا پالانی ست که پیش از قدرت گرفتن با کمک انگلیس ها، آهی در بساط نداشت!»

کارنامه ترامپ

 حسن عابدینی با انتشار این تصویر نوشت: «مردم روزانه در اعتراض به بی عدالتی به خیابانها می آیند. قربانیان کرونا به200هزار نفر رسید. بدهی ملی از 26/7 تریلیون دلار گذشت. یک میلیون هکتار جنگل دچار حریق شد و ناو و کارخانه در آتش سوخت. دروغ هایش از 20هزار تا فراتر رفت. ترامپ موتور محرکه افول آمریکا.»

متشکریم

 فرید ابراهیمی: «روحانی: علت اعتماد مردم این است که در این شرایط آب و برقشان قطع نمی شود. حاجی! آب و برق که هچ، همینکه با وجود این شرایط نفس میکشیم و نمردیم، موجب تعجب خودمون و تشکر و تقدیر فراوان از شماست. جنابعالی کماکان ادامه بده!»

تصویری برای همه فصول

 معصومه نصیری با انتشار این تصویر نوشت: «تصویری را که خودشان سال 93 با عنوان «گزارشی از قتل یک شهروند بلوچ با وجود آثار ضرب و شتم» منتشر کرده بودند، امروز با عنوان تصویر نوید افکاری بازنشر می دهند و احتمالا بازهم شاهد بازنشر این تصویر برای القای دروغ و تحریف و جعل خواهیم بود. تصاویر را راستی آزمایی کنید. شایعه سازان روی زودباوری مخاطبان حساب ویژه ای باز کرده اند. زودباوری هم پاشنه آشیل مخاطب در فضای بی دروپیکر مجازی است.