آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۶
ورزش
۳۲

اخبار داخلی

ترک عادت، موجب مرض است

دنیای اقتصاد : آنتونی استوکس شاید تنها بازیکن دنیا باشد که در پنج سال گذشته تعداد تیم هایش از تعداد بازی هایش بیشتر شده است! حالا خبر جدید در مورد مهاجم بی انضباط و چه بسا کلاهبردار ایرلندی این است که به فاصله ای کوتاه از عقد قرارداد با باشگاه لیوینگستون اسکاتلند، با توافقی دوجانبه از این تیم جدا شد! مدیر تیم اسکاتلندی گفته؛ استوکس در تمرینات عملکرد خوبی نداشت و اشتیاق لازم در او دیده نشد، در نتیجه باشگاه تصمیم گرفت برای جلوگیری از ضررهای بیشتر، همین ابتدای راه قرارداد را فسخ کند. استوکس بعد از نیمه کاره گذاشتن حضورش در تراکتور، این باشگاه را در فیفا محکوم کرد و در حال تکرار همین برنامه برای پرسپولیس است.

شیخ؛ خبر شاد اردوی استقلال

دنیای اقتصاد : شیخ دیاباته مهاجم استقلال که بعد از دیدار با تراکتور به مرخصی رفته بود، سرانجام به اردوی آبی پوشان در قطر اضافه شد. تاخیر چند روزه این مهاجم و نیز عدم استفاده اش از بلیت رزرو شده باشگاه برای حضور در قطر، شایعاتی در مورد احتمالی جدایی دیاباته به وجود آورده بود، اما شیخ خودش را به دوحه رساند تا حرف و حدیث ها تمام شود. نخستین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه 30 شهریور برابر الشرطه عراق برگزار خواهد شد.

سهمیه ایران در آسیا کم می شود؟

فارس : سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دچار تغییر خواهد شد و احتمال کاهش سهمیه کشورمان در این رقابت ها وجود دارد. سهمیه های کشورها در لیگ قهرمانان آسیا هر دو سال یکبار تعیین می شود و فصل آینده آخرین سالی است که ایران 2+2 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارد. برای دو سال آینده بعد از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی عوامل مختلف از جمله نتایج باشگاه ها در لیگ قهرمانان، ساختار باشگاه ها از نظر مالی، اداری، آکادمی های فوتبال باشگاهی و... سهمیه های کشورها را تعیین خواهند کرد. بر این اساس به نظر می رسد کاهش سهمیه فوتبال کشورمان بسیار محتمل است.