آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۷
حوادث
۱۹

دستگیری ضاربان مسلح محیط بان در فشم

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری شش ضارب مسلح محیط بان جنگل های فشم با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار جام جم، سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی حمله مسلحانه تعدادی از شکارچیان غیرمجاز به یکی از محیط بانان جنگل های فشم که منجر به جراحت شدید این مامور فداکار شده بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی عاملان این ضرب و جرح در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات میدانی ماموران پلیس دریافتند که ضاربان در روز حادثه به قصد شکار غیرمجاز و تفریحی به جنگل های فشم مراجعه کرده بودند که با مقاومت مامور جنگلبانی روبه رو و بلافاصله با وی درگیر می شوند. در این درگیری مسلحانه، مامور فداکار جنگل بانی به شدت مجروح و ضاربان نیز از محل متواری می شوند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هر شش ضارب این درگیری و مخفیگاه آنان در حاشیه یکی از روستاهای فشم شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت همه متهمان این پرونده دریافت شد.

سردار هداوند تصریح کرد: صبح بیست وسوم شهریور ماموران پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در سه عملیات جداگانه هر شش متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند به همراه فشنگ های مربوطه کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان این که متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند، اضافه کرد: هر شش عامل این ضرب وجرح برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.